22 Σεπτεμβρίου 2015

Για την αναλγησία σου αυτή .....

Για την αναλγησία σου αυτή .....

Nαι είμαι '''παλιομοδίτισσα''' εγώ....που με τόση θλίψη αναπολώ ..τα λόγια των γονιών μου.......που μου έμαθαν ...σχολείο τι σημαίνει...
Δεν γνώριζαν ...δεν ήξεραν...πως γράμματα σαν πρόκειται να μάθεις...έπρεπε την περιουσία σου ολάκερη να δώσεις...στο κράτος το '''ανάλγητο''' που πάντα '''τάξεις'''ονειρεύεται...και όχι τάξεις σχολικές...μα  αυτές ...τις τάξεις των ανθρώπων...
Ναι είμαι παλιομοδίτισσα εγώ που δεν το δέχομαι ...να συμμετάσχω στο χορό αυτό ...του παραλόγου...

Ποιός είσαι εσύ ο χθεσινός...ο άσχετος...που ένσημο εργατικό  μες στη ζωή αυτή...ούτε ένα έχεις κολλήσει...που θέλεις και εκδούλευση να μου πουλήσεις...με το προφίλ σου το αριστερό...
Ναι είμαι παλιομοδίτισσα εγώ ...που δυο παιδιά ...σε ένα Δημόσιο σχολειό προτίμησα να στείλω...και δεν υστέρησαν ποτέ παιδείας και σπουδών...
Κι έρχεσαι σήμερα εσύ...για τα δικά σου τα παιδιά ...ώσάν να είναι από αλλού φερμένα...σχολεία να διαλέγεις ακριβά...όταν έχεις παιδιά στο δρόμο...

Ναι είμαι παλιομοδίτισσα εγώ...γιατί τα βιβλία που έχω διαβασμένα...μου λέγαν για ισότητα στη μάθηση...στο φαγητό στην πείνα...
Δεν σε εκτιμώ λοιπόν εγώ.... και από το βρωμερό το ψέμμα σου δεν αγοράζω..
.Παλιομοδίτισσα είμαι εγώ...και συγκεντρώσεις της ντροπής δεν μου αρέσουν...
Την ουτοπία μου την γκρέμισες...και πάλι με καλείς...'''φανφάρες'''για να με γεμίσεις....

Παλιομοδίτισσα είμαι εγώ και μένω '''κολημμένοι '''σε κείνους τους δικούς μου τους γονείς...
Αυτούς που με εδίδαξαν  ότι στη ζωή μου ... δεν μπορώ όλα αυτά που μου αρέσουν να τα έχω...όταν οι άλλοι γύρω μου...ελάχιστα κατέχουν...
Παλιομοδίτισσα λοιπόν εγώ...και έτσι θα σε κρίνω...
Από τη συμπεριφορά σου κρίνεσαι...κι όχι από τα λόγια τα παχιά και τα μεγάλα...
Είσαι εσύ αυτός που στα παιδιά σου  έδωσες.. οτιδήποτε το  ήθελαν ή   αυτά που μόνο ουσιαστικά χρειάζονταν και αυτά  μόνο ...που στη ζωή αξία έχουν....

Κι αν εσύ τη βόλεψες...και τα δικά σου τα παιδιά την  εβολέψαν από τους φόρους τους δικούς μου...αυτούς που με γονάτισαν...και τη θηλιά μου βάλαν στο λαιμό...θα έπρεπε να ντρέπεσαι και πύρινους τους λόγους της ψευτιάς και της υπόσχεσης να μη μου δίνεις...
Παλιομοδίτισσα εγώ λοιπόν ...για άλλη μια φορά σου λέω...εκτίμηση καμμία δεν σου τρέφω...
Και άποψη αμετάβλητη...για σένα την κρατώ...και σίγουρα ..απ' τους γονείς που εκτιμώ... δεν είσαι.. μα ούτε και από τους πολιτικούς...τη μοίρα μου... που θέλω να ορίσεις...

Εκείνους  μόνο εκτιμώ...που  τα παιδιά τους τα μεγάλωσαν απλά... τα  προετοίμασαν σωστά και  για το στίβο της ζωής.
Μεγάλωσα ...περίμενα ...για τα σχολεία τα καλά..και  άλλη γνώμη για  να έχεις...,τώρα  το ξέρω πια καλά πως έτσι σε βολεύει...σε κατηγορίες τα παιδιά να έχεις χωρισμένα...με πρώτα και καλύτερα τα μοσχαναθρεμμένα σου...που τη σωστή Παιδεία την αληθινή ...ποτέ τους... δεν θα την γνωρίσουν...
Τώρα είμαι σίγουρη... πως οι παλιομοδίτες μου οι γονείς...
καλύτερα απ' όλα τα αρπαχτικά...με τις ταμπέλες των κομμάτων...εγνώριζαν.. και μου 'μαθαν....
ΠΑΙΔΕΙΑ τι σημαίνει..
Μη μας καλείς λοιπόν στο σκηνικό...που έστησες το θέατρο να παίξεις...
Παλιομοδίτες είμαστε εμείς....και από θέατρα δεν ξέρουμε... μα μόνο από '''μπουλούκια'''.
( Κείμενο -Σοφία Θεοδοσιάδη )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου