22 Σεπτεμβρίου 2015

Στο Κορίτσι μου...σε σένα Ηλιάνα μου !!!

Αφιερωμένη σε σένα... γλυκό μου κορίτσι η σημερινή μέρα....
Μέρα που γιορτάζεις....μέρα φωτεινή....όπως και το όνομά σου ...Ηλιάνα μου....
Ποτέ δεν σου τόχω πει πόσο περήφανη...νιώθω για σένα...
Φοβόμουν πάντα να έχω '''περηφάνειες'''.
Και ναι...νιώθω περήφανη τώρα για σένα.....
Κι όχι για τα πτυχία σου ή την ομορφιά σου...
Μα γιατί ανακάλυψα πως αυτή  η ''''μοναδική''' , '''ξεχωριστή''' σου σκέψη ...μ' έχει ξεπεράσει...και καθημερινά φωτίζει την δική μου σκέψη ...
Αυτή μας λέγαν είναι, η επιτυχία του γονιού και του δασκάλου....
Να τον ξεπερνούν....τα παιδιά του και οι μαθητές του.....
Να ανοίγουν τα  δικά τους φτερά ....
Και νιώθω ταπεινά... περήφανη για σένα....γιατί η ήρεμη ....η αθόρυβη ...δύναμή σου ...δημιουργεί καθημερινά ...καινούργια δεδομένα...και γεμίζει ελπίδα τους γύρω σου....
Σε λατρεύω και σου το επαναλαμβάνω συχνά...γιατί τα συναισθήματά μας ,πάντα πρέπει να τα εκδηλώνουμε ....και στην ώρα τους ακριβώς....
Πολλά τα συναισθήματα....φτωχά τα λόγια...για να τα αποτυπώσουν, σε λίγες μόνον  λέξεις....
Πάντα εκεί...μέσα στο χρόνο....θα αιωρείται το άρωμα του προγόνου σου...που σου χάρισε αυτό το λαμπερό όνομα....
Πώς αλλιώς θα μπορούσαν να λένε ...έναν ήλιο λαμπερό ...σαν και σένα...Ηλιάνα μου ?
Λόγια βγαλμένα από την καρδιά ενός γονιού....της μάνας σου...

,,, Χρόνια σου πολλά '''αστέρι μου''''',,,,,,
Χρόνια γεμάτα δημιουργία...
Χρόνια γεμάτα προσφορά...για τους ανθρώπους σου και τον συνάνθρωπο...
Χρόνια γεμάτα εμπειρίες...ανακαλύψεις...και απολαύσεις ξεχωριστές..
Να παραμένεις λάτρης των ανοιχτών θαλασσών...
και κυνηγός των ονείρων σου !!!
╔═════════✽
( Στο κορίτσι μου...σε σένα Ηλιάνα μου-
η μάνα σου...η Σοφία σου...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου