5 Ιουνίου 2016

Ναι.. σαν μια αφίσσα ρετρό...

Ναι.. σαν μια αφίσα ρετρό...δεν εκμοντερνίζω ποτέ τον έρωτα...δηλώνω παλιομοδίτισσα εδώ και χρόνια εγώ...και αγαπώ πολύ και τον παλιομοδίτικο εαυτό μου...γιατί αυτός αβίαστα με οδηγεί και κατευθείαν μες στις στράτες της αληθινής αγάπης με πηγαίνει...Χρόνια πορεύτηκα με δαύτον τον ''ρετρό''τον εαυτό μου.
Χρόνια εγεύτηκα την αληθινή αγάπη και έναν έρωτα διαρκή...και δεν έπαψα ποτέ και πάλι να τον ψάχνω...
Ναι ...και μέσα σε ''αφίσες ρετρό'' μα και μέσα στη ζωή ..που την προκάλεσα πολλές φορές να μου ''ζωγραφίσει '' εικόνες ''μεγάλου έρωτα'' ρετρό σινεμά να μου θυμίζει...Έτσι τον θέλω εγώ τον έρωτα..κινηματογραφικό...αλλιώς δεν είναι έρωτας..παρά συμβιβασμός...ανάγκης ίσως το συνταίριασμα το ανιαρό...
Ε..και...τι κι αν νομίζετε εσείς πως είμαι και δηλώνω ''ντεμοντέ'' στον έρωτα και στο φιλί...όχι δεν μου χρειάζονται οι μοντέρνες και οι life style εικόνες σας με τις ψηφιακές τις μηχανές σας...Δε μου χρειάζεται ''υψηλή ανάλυση'' στις πόζες τις αυθεντικές...Είναι αρκετό το αποτύπωμα το ασπρόμαυρο ..κι ας έχει και μια ομίχλη και σκιές...που σου αφήνει περιθώρια να ονειρεύεσαι και να κοιτάς και πίσω απ' αυτές...

Σοφία Θεοδοσιάδη
................................................................................................................................ 


Για ένα τανγκό-Χάρις Αλεξίου~Gia ena tango-Xaris Alexiou 

..............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου