1 Οκτωβρίου 2016

..εκεί στον κήπο της καρδιάς..μια πεταλούδα διάφανη - της Σοφίας Θεοδοσιάδη.

Ήρθε μια πεταλούδα διάφανη πρωί - πρωί..κι έφερνε κύκλους γύρω μου πετώντας.. λες και ήτανε χαρούμενη...που μ' έβλεπε να κελαηδώ και να χαμογελώ...Είναι η ψυχή μου μου' πες ..κι εγώ που τόσο στη ζωή μου λάτρευα οι ψυχές να μ' αγκαλιάζουν ..αναγάλλιασα με μιας..δε θέλησα σε σκέψεις άβολες να μπω...Δε θέλησα τις θεωρίες μου να αναλύσω...τίποτα από όλα αυτά που διάβασα δεν ήθελα να ισχύουν..Πόση ανάγκη έχει η ψυχή στιγμές - στιγμές απ' την αλήθεια και την πραγματικότητα να φύγει..να πετάξει...Μια πεταλούδα διάφανη ...εκεί στον κήπο της καρδιάς..γύρους να φέρνει ..ολόγυρα...Μα μελαγχόλησα για μια στιγμή...πως γίνεται εσκέφτηκα να είναι η πεταλούδα αυτή...η δική σου η ψυχή..αφού εσύ είσαι ζωντανός..και οι ψυχές των ζωντανών στο σώμα κατοικούνε...

Επέμενες..όχι είναι η δική μου η ψυχή..που πέταξε από τόσο μακριά..και θέλησε να βγάλει διάφανα φτερά.. θέλησε να σε αγκαλιάσει...ζεστά τριγύρω σου γυρνώ...δε θέλω άλλη καμμιά ψυχή να 'ρθει κοντά σου και να σε πληγώσει...Για να σε γεμίσω αγάπη προσπαθώ...αλώβητη να μείνεις στο εξής...Μα δεν είναι εύκολο πολύ αυτό που προσπαθείς...γεμίζουνε τη νύχτα οι κήποι μας άγριες νυχτερίδες..και η δική σου η ψυχή την ώρα εκείνη αναπαύεται...για να πετάξει δεν μπορεί...Άπλωσα μονομιάς τα χέρια μου την πεταλούδα να εγκλωβίσω..να μου  κρατάει συντροφιά τις νύχτες που κοιμάμαι..Μα σκιάχτηκα..φοβήθηκα.. μην τσαλακώσω τα φτερά της διάφανης της πεταλούδας...Την άφησα ελεύθερη στον κήπο να πετάει...κι αν μόνη της αντέχει αυτό το πέταγμα..τότε θα το τολμάει...Κατέρευσαν οι θεωρίες μου για τις ψυχές..αυτές που νόμιζα, πως των πεθαμένων έχουν τη δύναμη μονάχα πότε- πότε  να πετάνε..Ένα άγγιγμα φτερουγιστό..το βλέμμα μ' εκανε να στρέψω στην πεταλούδα αυτή..μήπως και την ψυχή σου αναγνωρίσω...

Σοφία Θεοδοσιάδη
..............................................................................................................
.
 Πεταλούδα - Βασίλης Παπακωνσταντίνου.
............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου