18 Ιουλίου 2017

# ανεπίδοτη επιστολή 1# - ( στο Γιώργη)

 


Χάραξα στην ψυχή μου το όνομά σου . 
ναι..πόνεσε..μα ανεξίτηλα θα μείνουν όλα τα γράμματα..έγραψα στην καρδιά μου την μορφή σου με ένα αγκάθι..μάτωσε ναι..μα την γλύκα της την φυλάκισε για πάντα...
Ναυάγησα στις Κυκλάδες του ονείρου μας με οδύνη..μα στις ακρογιαλιές τους μια ζωή θα λιάζομαι..αλάνι αχτένιστο του έρωτα..και του καθώς πρέπει τους δραπέτης..
Μου έφερες έναν ήλιο ανοιξιάτικο στη ζωή μου...
Ήμουνα νια.. μονάχη διάβαινα αγοράκι μου..μονάχη μες στους πολλούς ..και ήρθες με ένα μπουκέτο λέξεις γροθιά στο στομάχι μου..ευωδιαστό μου γιασεμί και μου είπες ψηλά το κεφάλι γελώντας..
Είναι αυτό το παράπονο το κρυφό..γιατί σου χρώσταγε η ζωή... και σου το πήρε πίσω.
Μα θα έρθω ομορφιά μου..θα έρθω...ψιθυριστά η ψυχή μου..θα τραγουδήσει τους μπάλους του ονείρου μας.. που εμείνηκε μισό..
ραγισμένος ήλιος οι ψυχές στο αγκάλιασμα..μα να είσαι σίγουρος ότι οι καρδιές που αγαπήθηκαν θα παραμένουνε ατόφιες εις του χρόνου τις αιώρες..
Σ' αγαπώ γιασεμένιε μου ..ακόμα σε αγαπάω......με όλα τα μόρια του κορμιού μου....

αποστολέας :  Σοφία Θεοδοσιάδη
 # ανεπίδοτη επιστολή 1#   - ( στο Γιώργη) 
..............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου