21 Νοεμβρίου 2017

''ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑ''......


Φεγγάρι μου νανούριστην την μόσχο αναθρεμμένη
όνειρο βλέπει και γελά όνειρο και προσμένει.
Να 'ρθει η γιορτή του ερχομού του σμίξιμου η ώρα
με εκείνα τα απρόσμενα τα πλουμιστά τα δώρα
θα' ρθω φεγγάρι μου θα 'ρθω με άρπα στην αυλή σου..
να τραγουδήσω τον ανθό να γειάνω την πληγή σου
και κει ψηλά στου αη- Ηλιά το πρώτο πανηγύρι
θα τον χορέψω τον χορό δεν σου χαλώ χατίρι
μον πες της μέρας απαλά να αγγίξει τα μαλλιά της
για να προλάβω να χωθώ μέσα στην αγκαλιά της
βαθύς λυγμός τα ξένα μου..βαθύς και ο καημός μου
είναι πικρή η πένα μου και ο αναστεναγμός μου
μα εγώ τον ήλιο θα ντυθώ να πάω να  ανταμώσω
βοήθα φεγγάρι να χαρείς και γω θα σ' ασημώσω..
Nikos Davios- 27/10/2015

Ευχαριστώ για την αποκλειστικότητα Νικόλα..!!!!!!!!!!!!
░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ 

Νανουρίσματα..ποιητικές καταθέσεις ψυχής..
της μάνας στο παιδί..του ερωτευμένου στην αγαπημένη του..
ποιητικά αριστουργήματα..μελωδίες ψυχής...
Απολαύστε τον μοναδικό..ανεπανάληπτο Χρόνη Αηδονίδη!!!
Κανείς δε χάϊδεψε την ψυχή..όσο η φωνή του!!!
η φίλη σας Σοφία.....


......................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου