30 Νοεμβρίου 2017

''ΕΥΤΥΧΙΑ'' λες.........της Σοφίας Θεοδοσιάδη


ΕΥΤΥΧIΑ..λέξη..απλή..πολύπλοκη..αναπάντεχη και μαγική συγχρόνως..
εγράφτηκε στα λεξικά..στου κόσμου όλες τις γλώσσες..
αφηρημένη έννοια..κανείς ποτέ του δεν κατόρθωσε..
τον ακριβή ορισμό κι ερμηνεία να της δώσει..
πολλές φορές την πόρτα μου την χτύπησε...
της άνοιξα προσεχτικά..δισταχτικά..
ανυποψίαστη θαρρείς..για το μεγαλειώδες της στιγμής..
μου χάρισε διαμάντια..άλλοτε πάλι με ξεγέλασε..
κάλπικα τα μαλάματα..μα..πολύτιμα κι αστραφτερά..
μες στην καρδιά κρυμμένα μένουν...
είναι που εγκλωβίσαν τη στιγμή..κι ας γλίστρησαν κατόπιν..
ποτέ οι χαρές μου δε με προσπεράσανε..ήταν που
 τις ετράταρα στο καλωσόρισμα..ήταν που
 ήσαντε στιγμές..στα μάτια μου ξεχωριστές?
και ναι..το νιώθω άμποτε..πως τη ζωή δεν εφοβήθηκα..
και μόνη μου πορεύτηκα μες στα παζάρια τα ακριβά της..
 πότε γονατισμένη..πότε όρθια..κι άλλοτε τρέχοντας
 πολύτιμα μαλάματα..χρυσάφια να αγοράσω..
πάντα εκεί..βραχιόλα τα φορώ..στη συλλογή μου τα προσθέτω...
τα δαχτυλίδια της καρδιάς μου τα ακριβά..γιατί..
ελπίδα αν το λέν αυτό..ζωή αν το ονομάζουν..
μπόλικη αγόρασα απ' αυτήν..μπόλικη πάντα κουβαλάω.
  και αγαπώ κάθε φορά το ολοκαίνουργιο το δαχτυλίδι μου..
θαρρώ πως είν' αυτό το μυστικό..στο δρόμο που με πάει της ευτυχίας..
σταγόνες σκέψεις μου ακριβές..γεννήθηκαν εντός μου..
ακουμπισμένες πα στο βλέμμα των παιδιών που εβύζαξα..
ακουμπισμένες στο γλυκό και τρυφερό της μάνας μου...
ακουμπισμένες πα στο βλέμμα σου..και στο χαμόγελό σου...
''άντρα'' που με ελάτρεψες..και γέννησες τον έρωτα.....
''ΕΥΤΥΧΙΑ'' λες.. - Σοφία Θεοδοσιάδη.
░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░


.....................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου