4 Νοεμβρίου 2017

''φεγγάρια ολόχρυσα..φλουριά'' - Της Σοφίας Θεοδοσιάδη.


Νύχτα υγρή..νύχτα αλλόκοτα μουντή..
η υγρασία περονιάζει κόκκαλα..
δε μοιάζει νύχτα Καλοκαιρινή και παρεϊστικη..
μα εσύ επιμένεις για να με κοιτάς από ψηλά..
τη σκοτεινή ετούτη τη βραδιά..γιατί ερήμην μας γιομίζεις 
κι έρχεσαι..Παν- σέληνα να δράσεις..
Το αγαπώ πολύ ετούτο το σεργιάνι μου το σιωπηλό..
τη βόλτα που ελπίδα μου υπόσχεται απόψε η αφεντιά σου..
είναι γεμάτες οι σιωπές από κραυγές..
που αστέρια μας γεμίζουνε..αστέρια φωτεινά..
 φυτεύουνε απρόσμενα..έστω για μια βραδιά..
κι ύστερα έρχεται εκεί προς το ξημέρωμα..
η κυρά η μνημοσύνη..να μου θυμίσει ..
να μην αεροβατώ..πως η σελήνη είναι έρημη και άνυδρη..
να ονειρεύομαι δικαίωμα της φαντασίας μου..
μα στο ξημέρωμα φωτίζονται τα ολόγιομα φεγγάρια..
δεν το αντέχουνε το φως..του ήλιου που τα καίει ..
σβήνει το φως..μένουνε στου ουρανού επάνω το στερέωμα..
ξεκρέσματα..ξανά ως την επόμενη..
ψεύτικα όνειρα και υποσχέσεις να μοιράσουν..
 Μα απόψε το αποφάσισα από νωρίς..
μες στης παιδικής μου της ψυχής την κάμαρα 
εδιάλεξα να κοιμηθώ..αφήνοντας τα στόρια ανοιχτά..
να μπει το φως του φεγγαριού..
που από νωρίς παίζει κρυφτούλι με τα σύννεφα..
και προσπαθεί με το θάμπος του το γλυκερό ..
την καταχνιά απ' τη βροχή να διαλύσει..
Δεν ξέρω πως..δεν ξέρω και γιατί..
απόψε είναι η ψυχή μου ζεσταμένη 
γεμάτη από τα χέρια σου..
δύναμη  δίνει η ζέστη τους στις σκέψεις μου 
τις γκρίζες..τις μουντές..
μες στις σελίδες των κρυφών των τεραδίων μου..
δυο φεγγάρια ολόχρυσα..φλουριά..
σε τάσι γκρίζο ουράνιο..ξανά θα ζωγραφίσω...

''φεγγάρια ολόχρυσα..φλουριά'' - Σοφία Θεοδοσιάδη.

 ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░░ ░ ░

 Μεγαλώσαμε..μυαλό δε βάλαμε..
κοιτάμε ακόμα προς τον ουρανό..
ψάχνουμε τα φεγγάρια τα ολόγιομα..
τα χρυσά..να τα φορέσουμε..έστω..για μια βραδιά..
να ονειρευτούμε..τι θά μασταν τάχα δίχως τα όνειρα ? 
πεζότης ..θλίψη..μα..η ζωή φευγαλέα περνάει και χάνεται..
άξίζει..μιας στιγμής το βλέμμα στο γκρίζο τάσι της ζωής..
να καρφιτσώνουμε ολόχρυσα φεγγάρια...
Με αγάπη για το όνειρο !!!
ας σιγοτραγουδήσουμε και σε τούτη την πανσέληνο απόψε..
είμαστε εδώ..παρόντες..ολοζώντανοι!!!
η φίλη σας Σοφία....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου