13 Δεκεμβρίου 2017

''στων αναμνήσεων''




Υψιπετή πουλιά της μνήμης μου..

χάσκουν στην πόρτα την ορθάνοιχτη..
τα μάτια εκστατικά..
απέραντη της νοσταλγίας η δύναμη..
οι λεηλασίες..και οι απάτες μου..
οι ομορφιές της ζήσης μου..
η ασχήμια και η τέχνη..
η ελπίδα η άσβεστη εντός μου..  
αιμορραγώντας όπλισαν την πένα μου..
δίνει μισό το κάτοπτρο..ληστεύει το παρόν..
ξυπνάει τον ύπνο τον ληθαργικό..
 το θάνατο της μνήμης..
της νοσταλγίας το ραβδί το μαγικό μου..
Περάσματα..σφραγίδες των βημάτων μας..
στέκουνε ανήμπορες στου χρόνου τη ρωγμή..
ακόμα πέρα κι απ' τη ζήση τη δική μας..
τρομάζω..που η μοναδικότητα του καθενός..
 συχνά με τριγυρνά..
σκιάζομαι τις περικοκλάδες της..
σκιάζομαι..μα καλωσορίζω τον ''εχθρό''..
που ελεηλάτησε σε μια στιγμή..
το στέρεο οικοδόμημά μου..
στων αναμνήσεων το σπίτι ''έχτισα''..
δε λησμονώ..τη λησμονιά τους την αρνήθηκα..
''συντρόφισσες'' πιστές στους κύκλους της ζωής..
ανάμνησες που κατοικούν...
στων αναμνήσεων..στο ''σπίτι'' της ψυχής μου...

''στων αναμνήσεων'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.
░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ 



...................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου