19 Ιανουαρίου 2018

μιας ''αλκυόνας'' πέταγμα .....Σοφία Θεοδοσιάδη.

Έρχεσαι μες τα πρωινά..''αλκυονίδες μέρες'' του Χειμώνα μου
γλιστράς..και κολυμπάς στη λίμνη μου..
καθώς η ασχήμια μάχεται τη γαλήνια ομορφιά της
γίνεται γητευτής η αγάπη σου..σκορπά την την ομίχλη..
μέσα στα ήρεμα νερά της κολυμπάς..κύκνος λευκός..
της αθωότητας..καθρέφτης γίνεσαι του έρωτα..
πέφτεις..ξεφεύγεις τε τις όχθες της..βουτάς...
αφήνεις πίσω ερπετά..αγκομαχούν στις καλαμιές..
ψάχνεις για νούφαρα μεταξωτά..ν' αγγίξουν τα φτερά σου...
έρχεσαι απρόσμενα τα πρωινά..αποζητάς...
μιας ''αλκυόνας'' πέταγμα..στιγμής μιας μεταμόρφωσης ..
ντύνομαι ''αλκυόνα'' για χατήρι σου..
άφοβη στο ''τσουρούφλισμα''του ήλιου των αλκυονίδων μου..
πετάω ψηλά..κόκκινα τα φτερά μου να βαφτούν..
λατρεύω το το πέταγμα..ζητάω την ορμή της..
στων κραδασμών της το πετάρισμα..μουσκεύουν τα φτερά..
να κινδυνέψω το τολμώ..και χτίζω τη φωλιά...
 λες και μιας νέας γέννας προσμονή...
ταράζει τα νερά μου !!!!!!!!!!

μιας ''αλκυόνας'' πέταγμα .....Σοφία Θεοδοσιάδη
░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ 


ΕΠΕΙΔΗ..στην αγάπη ξέρεις να μπαίνεις σαν πανσέληνος...
ΓΙΑ ΣΕΝΑ.............


...........................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου