25 Φεβρουαρίου 2018

'' ανεμώνων χορός'' ---- Σοφία Θεοδοσιάδη.




Στο λιόγερμα της Κυριακής..και στο γλυκό το δείλι..
εδελεάστηκα απρόσμενα θωρώντας..
φόρεσα τα σκαρπίνια μου τα χαμηλά..
και κίνησα να γίνω κοινωνός τους..
στον ξέφρενο χορό των ανεμώνων μου.
Εστάθηκα καταμεσίς στην πλεύρα την ολάνθιστη
στο όμορφο το σπίτι της Αλίκης μου σιμά..
σ' ένα τρελλό χορό είχαν πιαστεί..
τα αστεράκια τα λευκά..πεσμένες λες 
και απ' τα ουράνια επά στο χώμα μαργαρίτες..
αγκαλιασμένες και θαρρείς 
με τις εξαίσιες..ροζ και μωβ τις ανεμώνες..
Εστάθηκα..αφαιρέθηκα..τραγούδαγα
επαρασύρθηκα σε τούτο το χορό μαζί κι εγώ
δε σκέφτηκα και τους περαστικούς..
μαζέψτε θα ελέγαν την ''τρελλή'' από μέσα τους
μαζέψτε την τρελλή κρυφογελώντας..
αφήστε την αποκρίνονταν η φίλη μου..
τη λάτρισσα της ομορφιάς..
τη λάτρισσα της φύσης..της ζωής..
που αέναα γεννιέται μέσα της..χωρίς σταματημό..
Εστάθηκα για μια στιγμή..γελούσα και κοιτούσα
αδιάφορη για τους περαστικούς..
πότε έψαχνα στον ουρανό και πότε μες στο χώμα..
έβλεπα μες στο λίκνισμα 
μες στο χορό των ανεμώνων μου
μπροστά μου να χορεύουνε ολοζώντανες ψυχές.
ψυχές λες των αγαπημένων μου..
που αφήσαν πίσω τους και λύπες και χαρές..
τις εφυτέψανε σε τούτο το τρανό
απέραντο λιβάδι..και εγίνηκαν λουλούδια..
Εστάθηκα και δεν συμβιβαζόμουνα 
με τίποτα λιγότερο απ' τις εξαίσιες ανεμώνες
ψυχές που τόσο αγάπησα
δε γίνονταν να γίνουνε κάτι λιγότερο όμορφο
από λούλουδα εαρινά..κι ας φύτρωσαν Χειμώνα
δεν γίνονταν..δεν εσυμβιβαζόμουνα..
να τους θωρώ νεκρούς σαν χώμα.. 
Δεν ξέρω αν εγέννησαν τα δάκρυα
 στους μύθους όπως λέν'..της Αφροδίτης..ανεμώνες..
 ή αν τα δάκρυα για τις αγαπημένες μας ψυχές
 εφυτεύτηκαν στη γης..
σε ένα ολομέταξο κοστούμι μωβ και ροζ
στην πίστα πα του σύμπαντος..επιστροφής χορός
μα ένα ξέρω μοναχά
πως ναι..ετόλμησε και εγεννήθη η ομορφιά
και στάθηκε στα μάτια μου για να την συναντήσω..
σε κάθε μια περίπτωση..
Όρεξη για ζωή το λες..ζωή το ονοματίζεις......

 '' ανεμώνων χορός'' - Σοφία Θεοδοσιάδη.

░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ 

............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου