26 Απριλίου 2018

''το γέλιο και το δάκρυ σου'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.

Αλλιώτικο το γκρίζο της νυχτιάς..
πάχνης πυκνής..κρυσταλλωμένα σταγονίδια καρδιάς..
''τοξεύει''..ελλοχεύει.. των επί γης αγγέλων τα φτερά..
έτσι σαν άγγελος ετρύπωσες εκείνη τη νυχτιά..
εφώτισες..ελεύκανες.. τη ''φτωχική'' ζωή μου..
γέννας ελπιδοφόρας  εποχών ισχνών..
χάρες αγγέλων..φορεμένη αιθερικών φτερά..
δε μοιάζεις το του κόσμου τούτου..ξωτικό..
το μαγισσάκι που γυρνάει απάνω απ' τις καρδιές..
το μαγισσάκι που 'χει για ραβδί..
νήματα αγάπης μεταξένια..ιστών..δημιουργίας..
ωσάν τους ζηλωτές τ' άλλα τα ξωτικά..
δεν έχουν τη θωριά σου..τη μιλιά σου
το γέλιο και το δάκρυ σου ρωγμή μες στη νυχτιά μου
Τα δάκρυά σου μάζεψα σ' ένα ποτήρι διάφανο ..
γέλιο να σου τα κάμω..
κρυστάλλινο ποτήρι ακριβό..παιδί από κρύσταλλο
πολύτιμο στην αγορά.. κρύσταλλο του Μουράνο..
για με..φως λαμπερό των δύσκολων καιρών..
Έτσι κι αλλιώς παρέα μου παντοτινή..
το δάκρυ και το γέλιο μου..της ύπαρξης 
με τίποτα δε θ' άλλαζα ..
με τίποτα λιγότερο για σένα..
το γέλιο σου..καθρέφτης διψασμένων των ψυχών..
αστείρευτη πηγή..των διψασμένων οδοιπόρων...

 ''το γέλιο και το δάκρυ σου''- Σοφία Θεοδοσιάδη

..................................................................................................

στην κόρη μου....
στην Ηλιάνα μου..........
σε σένα λατρεμένο μου παιδί..
με ποίηση βαθιά..θα σου το τραγουδήσω..
αυτή που μοναχά για σένανε ταιριάζει.......
η μάνα σου..
η Σοφία σου....


............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου