29 Απριλίου 2018

''στου φεγγαριού παράγγειλα'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.

Τις νύχτες μου τις βροχερές..εμούσκευε η ψυχή μου..
στου φεγγαριού παράγγελνα..αποζητούσα τη ματιά του..
άλλοι θαρρούσαν πως στη σκοτεινιά.. 
λύκοι ουρλιάζαν μοναχά..στο φέγγος του
εβγαίναν ζερζεβούλια..
ποτέ μου δεν το εφοβήθηκα το φέγγος του..
είν' η ματιά στου φεγγαριού..που ελπίδα μας
 κρυμμένη μες στους μύθους κουβαλά..
 μαζί του θα συναντηθώ..να του μιλήσω πάλι απόψε..
να του το πω ψιθυριστά..να το παρακαλέσω..
ν' ακούσει το παράπονο..
το κλάμα μου τραγούδι να το κάμει..
να αφήνει τα τα αστέρια του ουρανού τα λαμπερά..
μη τα σκιάζει με το φως του...
δίχως αστέρια το στερέωμα..θαν' κουρελού φτωχειά..
μα εκείνο το αστέρι που το τριγυρνά..
εκεί προς το ξημέρωμα..που Ανατολή μηνάει..
τ' αυγερινού τ' αστέρι μου.. 
ν' αφήνει το να λάμπει ..να φωτά..
είναι το αστεράκι μου..
ο λόγος στο στερέωμα..της ύπαρξής μου όλης..
έχει ταυτότητα..όνομα και αριθμό..
στο μέρος της καρδιάς μου..
μοιάζει της κόρης μου της λυγερής..
στολίδι του ουρανού μου....

''στου φεγγαριού παράγγειλα'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.
...........................................................................................................



...................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου