29 Μαΐου 2018

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღ κρυμμένο γράμμα 19 ღƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Ονειρό μου όμορφο.. 
 καλημέρα μου φωτεινή..
 και τρυφερή καληνύχτα μου.
Λουλούδι του μυαλού 
και της καρδιάς μου.
από τον κήπο της ψυχής μου
θα κόψω λόγια ένα μπουκέτο
στο βάζο σου κίτρινα και άσπρα 
μοσχοβολιές στα όνειρα της νύχτας
και αυτά να βάζουν τα καλά τους 
και να έρχονται σαν σε γιορτή  
τον ύπνο σου να φυλάνε
φύλακες της αγάπης ..
Το κορμί ταλαιπωρημένο και μες τον ίδρωτα
Η ζαλάδα σου δεν λεει να φύγει..μα το μυαλό
μες την τρικυμία του τα ματια της βλέπει ..φάρους
και ταξιδεύει η καρδιά στη θάλασσά της    
έχει νηνεμία η αγκαλιά της.....γαλήνη .  

n.Davios 26/5/2018    8.40 m.m

στη Σοφία..........
''βραδινό πρελούδιο''
................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου