20 Ιουλίου 2018

''Σήμερα που 'ναι τ' Άη-Λια'' ......

Σήμερα που 'ναι τα Άη- λια..
το τάμα στα ξωκκλήσια τα εφτά..
μην τύχει και ξεχάσω..
Κι εσύ...
μικρή μου κόρη λυγερή..
μη λησμονήσεις τον προπάππο σου..
να 'χεις στο καντηλάκι της ψυχής..
φλογίτσα αναμμένη..
όμορφο που ναι αυτό το νήμα μας..
ετούτης της αέναης συνέχειας της ζωής..
σου χάρισε όνομα όλο φως..
γλυκειά και λαμπερή Ηλιανή μου..
φόρεσε ..δέσε τα μεταξωτά..
καινούργια σου κορδόνια στα σανδάλια..
και σύρε μόνο για τα αψηλά..στις κορυφές.. 
που εκατοίκησαν προφήτες και δασκάλοι..
τούτα σου πρέπουν μοναχά..
πατίνια στολισμένα..
πατίνια που αναδύουνε..
άρωμα πασχαλιάς..
να μοιάζουν τα πατήματα
στο σκίρτημα μιας Άνοιξης..
καταμεσίς το Καλοκαίρι..
τη χάρη να 'χουν και την ευωδιά
της Πασχαλιάς Μεγάλου Αγιασμού..
στης στράτας σου το ράντισμα..
μικρή μου λατρεμένη..
Χρόνια καλά !!
Χρόνια πολλά !!
Ηλιανή μου φωτισμένη !!!
η μάνα σου..η Σοφία σου..
που με την πένα της καρδιάς..
λόγια γλυκά σε δισκοπότηρο
στην πόρτα σου ακουμπά..
και να θυμάσαι πάντοτε:
Άδραξε τις στιγμές !!!

-Σήμερα που 'ναι τ' Αη- Λια - Σοφίας Θεοδοσιάδη
.................................................................................................

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΗΛΙΑΝΗ ΜΟΥ !!!

Τα λουλούδια φυτρώνουν και ευδοκιμούν
στους κήπους της καρδιάς μας..
λουλούδι ήσουν..σπόρος σπάνιος..
εφύτρωσες  αποβραδίς..
μες στο παρτέρι της ψυχής μου..
η μάνα σου !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου