11 Σεπτεμβρίου 2018

''για μια καινούρια αλίευση..καλώ σας''........


Ελπιδοφόρα αρμενίζοντας τη βάρκα μου ..
με τα λευκά πανιά της απλωμένα στους αγέρες.
ψαρεύοντας κοχύλια και ακριβά μαργαριτάρια 
στους ''βυθούς''..
στις παιδικές ψυχές που ζήταγαν..
αλμύρα από τις θάλασσες των γνώσεων...
εκοντοστάθηκα ονειρευάμενη..
φιλόδοξη..ατενίζοντας των καταρτιών τα ύψη..
Διέθεσα..ακούμπησα τη φλόγα μου...
καρδιές και νου για να φωτίσω..
συνάντησα λιμάνια ..κόλπους και ακτές..
που βρίθανε των μαργαριταριών..
κι άλλοτε ξέρες ..μόνο φύκια..
Ξέρες που σκόνταφε η βάρκα μου..
στης στενοκεφαλιάς..
και στου συμφέροντος λιμάνια.
μια τροχοπέδη λες  εκειών..
που τα φιλέτα ορέγονται..
στηρίζουνε τα πλούτια τους..
στης αγραμματοσύνης κοπαδιών..
σκοταδισμού οι θιασώτες.. 
Αγάπησα..επίστεψα..προσπάθησα..
χαμόγελα εφύτεψα και πήρα..
σπόρους σε χώμα άλλοτε άνυδρο..
κι άλλοτε λιπασμένο..
μεγάλη η συλλογή μου και η ανταμοιβή..
οι μαθητές μου που ανθίσαν στα λιβάδια..
λιβάδια ανθισμένα..καρποφόρα..χρήσιμα..
για την τροφή του νου τ' ανθρώπου..
Τώρα κοιτώ νοσταλγικά..
ακούω τους χτύπους κουδουνιού..
καλεί για μια καινούρια αλίευση..
σε εγρήγορση καλεί..
βαρκάρηδες οι δάσκαλοι..
θαλασσοπόροι..πειρατές ερευνητές..
σπουδαίοι αλιευτές..
μαργαριτάρια και κοχύλια τα παιδιά..
μαζί ξανά αντάμα..
στον παφλασμό της θάλασσας των γνώσεων..
τα αφρισμένα τα νερά θα κολυμπήσουν...
Μη φοβηθείς και μη σκιαχτείς μικρέ μου  εσύ
 κι εσύ μεγάλε αντιστάσου..
στο bullying  των τρανών που κυβερνούν..
μα ούτε των μικρών τους μιμητών ..
αντιγραφέων κακέκτυπων..
σχεδιαστών μιας ξεπεσμένης κοινωνίας..
σε μια καινούρια αλίευση καλώ σας !!!

''για μια καινούρια αλίευση..καλώ σας'' -  Σοφία Θεοδοσιάδη - εκπαιδευτικός
............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου