30 Ιανουαρίου 2019

''να βγάλω βόλτα εκείνο το παιδί''..

art  Chakvetadze Nino
Δε βούλιαξε στης λίμνης τα νερά
χρόνους με ακολούθαε στις καλαμιές
μ' εκοίταε κρυφά
λαχτάρα μου έρχονταν συχνά
να βγάλω βόλτα εκείνο το ''παιδί''..
μ' ένα ποδήλατο χρωματιστό..
των  παιδικών της θύμησης των χρόνων..
να βγω ξανά στις εξοχές..
στο ξέφωτο να αράξω..
Να με κυκλώσουνε οι μυρωδιές..
απ' τα περβόλια τα ψηλά..
εκείνα της ψυχής μου..
να διασχίσω κήπους  όμορφους..
με τις λεβάντες να χαϊδεύουνε..
της κεφαλής την κόμη..
να γεύομαι και να χορταίνω εγώ..
της μυρωδιάς..την ''πείνα''.

Θέλω να βγω αλογάριαστα..
τις ορθοπεταλιές μου να μετρώ.. 
και πάντοτε στο μέτρημα..
περίσσιες  να τις βγάνω..
με αφετηρία..με προορισμό..
σταθμούς μην είναι μίζεροι..
σ' ένα μικρό κι απόμερο 
σταθμό να ξεπεζέψω..
να γράφει στην κορνίζα του
<< γέλιο πωλείται εδώ >>..

Βαρέθηκα να εξηγώ την ομορφιά..
σ' αυτούς που φύτεψαν στο δάσος τους
τα δέντρα της ''ασχήμιας''..
Δεν καρτερώ..
από δέντρα στέρφα να καρπίσουνε..
στα δέντρα που γεννούν καρπούς..
πάντοτε τριγυρνάω..
κι έχουνε φύλλα πλούσια ..
σκιερά να με σκεπάζουν...

Μέθεξη της ζωής..συνάντηση ψυχών.. 
να συναντήσω η προσδοκία μου
στη βόλτα μου με το ''παιδί''..
ονείρων φευγαλέων..
έρωτες που απογειώθηκαν..
έρωτες που εγίναν στάχτη της πυράς
όλα..μα όλα μεθεξη..μέθεξη μιας ζωής..
ζωής που ''λούστηκε''
στα πεφταστέρια όταν έβρεχε
ο ουρανός τις νύχτες..
Το ξέρω πως πολλά ζητώ..
μα έλα που ονειρεύομαι..
κι όταν ξυπνώ χαράματα..
πάλι πολύ τα θέλω...

 '' να βγάλω βόλτα εκείνο το παιδί'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη..
.................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου