29 Ιανουαρίου 2019

''γλυκαίνουν την ψυχή οι σκιές''...


Όταν αρχίζουν τις νυχτιές..
να τραγουδούνε οι γρύλοι..
έρχονται και με βρίσκουνε..
αγαπημένη συντροφιά..
αρχίζουνε τα χωρατά..
τους ντύνω σάρκα και οστά..
και περπατούνε πλάι μου..
ξανά αναστημένοι...
Πόσο γλυκαίνουν την ψυχή μου οι σκιές..
τρυπώνουνε στα βράδια μου αθόρυβα..
με δίχως κρότους ..άϋλα..
με φόρεμα αιώνιο..μακρόθεν το φθαρτόν..
πως μεγαλώνουν μέσα μου..
αγαπημένες..τρυφερές μορφές..
αποτυπώματα ακριβά..
της σινικής μελάνης μου
στο μέρος της καρδιάς..στα σφραγισμένα..
Δεν είναι ονείρατα του σκότους μου
είναι τα ζωντανέματα..της άπιαστης ..
της άϋλης ψυχής των
είναι οι λατρεμένες μου σκιές..
Γι αυτό πολύ τις αγαπώ.. 
με προσευχές καλώ τες..
στο προσκεφάλι μου να 'ρθουν..
σιμά μου να πλαγιάζουν..
πριν γίνουνε αγέρας πρωινός...
στο σύμπαν πριν κουρνιάξουν..

''γλυκαίνουν την ψυχή οι σκιές'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.
..............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου