25 Απριλίου 2019

''Όταν το πνεύμα γευματίζει αναμνήσεις''.. ( γενέθλιος 26/4 )




Στα χρόνια μου τα διαβατάρικα..

εμεγάλωνα..εμίκραινα..
εσεριάναγα αφτιασίδωτη
ηδονικά τα πέλματα αγγίζανε..
την εμορφάδα του..του κόσμου..
Άλλη μια γενέθλιος ευτυχής..προστέθη
καθότι επί το φως της Γης..
καθώς ορθή εμπρός εις τον καθρέφτη μου
μετρώ ρυτίδες..γκρίζο στα μαλλιά..
ζω..αναπνέω..είμαι εδώ..
Αμετανόητη στης ποίησης.. 
στο μότο της ζωής μου ακουμπισμένο..
φύλαξα τα στιχάκια τα παλιά τα λατρεμένα μου
εκείνα που την ετραγούδησαν την ομορφιά..
που τόσο λάγνα ατένισε η ψυχή μου..
Και όσο εμεγάλωνα πληθαίναν τα φευγιά
αγαπημένων..λατρεμένων συγγενών..
φίλων και αδελφών μου...
Κι εγώ στ' απάγκιο της ψυχής..
τα καντηλάκια άναβα
τους ίσκιους να φωτάνε τις βραδιές τις σκοτεινές μου..
μην τύχει τις σκιές και λησμονήσω..κι αποξεχαστώ..
μην και εγκαταλείψω..
Γλυκαίνουνε..υψώνουνται οι σκιές..
όταν το πνεύμα γευματίζει αναμνήσεις.....
Τώρα ρουφώ..ξαναρουφώ 
τους άλλους στίχους τους σοφούς..
του λατρεμένου ποιητή μου..
Και ναι..στέκομαι αντίκρυ άφοβα..
σοφά αναγιγνώσκω...
το ''Απολείπειν ο Θεός Αντώνιον''..
του αγαπημένου μου Καβάφη
βρίσκω σημεία κι ακουμπώ..
το εφήμερον γιγνώσκω..αναγιγνώσκω
ρουφώ χυμούς αχόρταγα..και όταν..
έτσι..σαν έτοιμη από καιρό..σαν θαρραλέα
να ταξιδέψω η καθημερνή μου η ευχή..
γεμάτη..πλήρης ημερών..διαδρομών
όταν ο καιρός θα έσω..
πλήρης..
με Άνοιξες.. Φθινόπωρα..Χειμώνες..Καλοκαίρια..
ως να ανταμώσουμε αγαπημένες μου ψυχές..
το χωρισμό να μη φοβούμαι....
 
''Όταν το πνεύμα γευματίζει αναμνήσεις'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου