4 Σεπτεμβρίου 2019

''ΑΓΕΡΑς ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟς''


art : Elizabeth Adela ( 1859- 1912) , φύλλο.


Δεν διαμαρτύρομαι
που σουρουπώνει από νωρίς..είναι
 που ο αγέρας του Φθινόπωρου
σκορπά το φως το ιλαρόν
μακριά το παρασέρνει..είναι
στα φύλλα χάμω..καταγής
το όνειρο του θέρους που σκορπιέται..
Μα εκείνο το άταχτο παιδί
αδίσταχτα στην πόρτα καρτερεί
εντός μου πλατσουρίζει..
τα ξεβρασμένα φύκια οι θάλασσες ..
στα πόδια μου τυλίγουν..
κιτρίνισαν τα φύλλα στην κληματαριά..
οι γερανοί το δρόμο πήρανε του γυρισμού..
Μα εμέ το βλέμμα χάνεται
στα δάση σου..στης απουσίας σου
στο απέραντο γαλάζιο σεργιανίζω..
δε με αφήνει να παρασυρθώ 
μη να μελαγχολήσω..
ο απόηχος από τα Καλοκαίρια μας 
με προσκαλεί να ημερέψω..
Δεν ημερεύουνε οι άνθρωποι..
με καμουτσίκι και το πρέπει
με το ονείρεμα ημερεύουνε
με τα γιορντάνια στα μαλλιά
τις νύχτες..σαν φεγγάρια κυνηγούνε..

Μη μου φωνάζεις..άσε με
στης προσμονής το δρόμο
Φθινόπωρο είναι πάλι μη μου λες
και συγκεντρώσου..συγκροτήσου..
σκύψε μέσα σου..
πάρε μολύβι και χαρτί 
και απολογισμούς ..
προγράμματα στοχάσου..
Πάψε να μου φωνάζεις..
δεν το λησμονώ..
θα γίνουν και τα ''πρέπει''..
τώρα ονειρεύομαι ακόμα εικόνες
 πια περαστικές..
το πεφταστέρι στους μπαχτσέδες σου
ταξινομώ μες στης ψυχής τ' ανήλιαγα..
απόθεμα αμπαρώνω..
τώρα που τρέμουνε τα φύλλα
πήρανε το δρόμο τους του ταξιδιού..
ταξίδια απλήρωτα..ακριβά
ο νους μου σχεδιάζει..
και μη θαρρείς
τα ακριβότερα απ' όλα τα ταξίδια
 είν' του νου..στη χώρα των παραμυθιών
στου Οδυσσεβάχ τη χώρα.. 

''ΑΓΕΡΑς ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟς'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου