24 Σεπτεμβρίου 2020

''λόγω ταυτότητας''

φωτο : από το διαδίκτυο
Σαν τρίχωσα στης Ήβης τον καιρό

ορμώμενοι απ'  του φόβου το αληθές

λόγω ταυτότητας οι ένστολοι εξουσιαστές

ένα πασαπόρτι μου φορτώσανε

πριν γίνω ο Κανένας στη στενή τους τη σπηλιά.. 

πριν γίνω έμμεση απειλή στης Εντροπίας τους τα μέρη..

στις καστροπολιτείες της ζωής να περπατώ

να 'χω ταυτότητα ..οδό και αριθμό

σημαδεμένη  να με βρίσκουν..

Μα εγώ τις νύχτες μου το έσκιζα στου νου

το πασαπόρτι το μικρόν τους το κιτάπι

ελεύθερη μονάχη να γυρίζω στις καταπακτές

και το πρωί μες στο τσαντάκι το μικρό

ταχτοποιημένο να το βρίσκουν..

Επέρναγα ποτάμια ρεματιές

επαραφύλαγα τις συμπληγάδες τους

εκύλαγα τις λέξεις να συνθλίβουν.. 

κι όταν βυθίζομουν στην άμμο της σιωπής

αχρείαστο εκείτονταν

μες στο μικρό τσαντάκι ..

μα σαν εδιάβαινα σε πολιτείες ξακουστές

ο φόβος  εκυβέρναε τη μαύρη τους ψυχή

το πασαπόρτι μου ευθύς σε πρώτο πλάνο εζητούσαν..

Έτσι λοιπόν το πασαπόρτι μου κι εγώ

αντάμα πορευόμαστε στη ζήση

είχα βγάλει πασαπόρτι ομαδικό 

στα αθέατα εν αγνοία τους γι αυτούς ..........

την κάλπικη ζωή τους τη μισή ελοιδωρούσα.

Το ευτελές που μου εφόρτωσαν στης φτήνειας τους χαρτί

θα μείνει στα αζήτητα μαθές..όταν αποδημήσω........

 

''λόγω ταυτότητας'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου