17 Σεπτεμβρίου 2016

Γιορτάστε την ανθρωπιά σας.Γιορτάστε την τρέλα σας.Γιορτάστε την ανεπάρκειά σας.Γιορτάστε τη μοναξιά σας.Πάνω απ' όλα γιορτάστε τον εαυτό σας.Δε θέλω να είμαι τίποτε άλλο απ' αυτό που είμαι ήδη,δηλαδή άνθρωπος.Μ' αρέσει πραγματικά που είμαι άνθρωπος.Άνθρωπος σημαίνει να ξεχνάς,να σκοντάφτεις πάνω σε τοίχους,να μπαίνεις σε λάθος δωμάτιο,να σταματάς το ασανσέρ σε λάθος πάτωμα.Η πόρτα ανοίγει,βγαίνω κι ανακαλύπτω ότι βρίσκομαι στον έκτο όροφο αντί για τον τρίτο.<< Άντε φιλαράκο μου >>, λέω μέσα μου,<< πάλι την έπαθες >>.Είναι σπουδαίο πράγμα να είσαι άνθρωπος.Χτες το βράδυ πήγα σ' ένα αριστοκρατικό κοκτέιλ πάρτι και κάποιος μου' βαλε στο χέρι ένα ποτήρι μ' ένα ωραιότατο κόκκινο κρασί.Μ' αρέσει πολύ το κόκκινο κρασί και το' πιασα με μεγάλη ευλάβεια.Ξαφνικά κάποιος όρμησε πάνω μου φωνάζοντας <<Λεό ! >>,μ' αγκάλιασε και το κρασί τινάχτηκε στον αέρα! Οιδιπλανοί μου έβαλαν φωνή σε αχτίνα ενός μιλίουγύρω μου,αν και το κρασί δεν είχε χυθεί παρά μόνο πάνω μου.Εγώ φώναξα αυτό που λένε οι Ιταλοί όταν χύνεται το κρασί - << Allegria >>,που σημαίνει χαρά,αλλά κανείς δε φάνηκε να το πιστεύει.Κανείς δεν πήρε είδηση ότι αυτό το χυμένο κρασί πρόσθεσε χρώμα στη βραδιά μου.

Λεό Μπουσκάλια - 
Γέφυρες και όχι φράγματα ( απόσπασμα ). 
............................................................................................................

Επεξεργασία κειμένου - Σοφία Θεοδοσιάδη.
............................................................................................................. 





Λουδοβίκος των Ανωγείων - Ποιο το χρώμα της αγάπης ..

..............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου