3 Νοεμβρίου 2022

# τα βλέφαρα υγραίνει η νοσταλγία #


φωτο : από το διαδίκτυο

Κάποτε θα μιλήσω για εσένανε

για σε που αγάπησα στο μακρινό παλιά
και ας..χωρίς απελπισίαν το γνωρίζω πια
ποτέ ξανά δεν θα ανταμωθούμε 
μα ...σαν τους νεκρούς θυμόμαστε
στο σκοτεινό τους τάφο πια δε μένουν...
με ένα ροζ της τρυφερότητας
με το μελάνι μου
ωδή στον ερωτά μας θα σταλάξω
να σου το μολογήσω στα κρυφά
πως πίσω από τη μάσκα τη σκληρή
να ζωγραφίζεις τα γαλάζια συναισθήματα
εδείλιαζες..μήπως μ' απολογιάσες...
εκείνα που εμοιάζανε σαν κύματα...
όταν το μαϊστράλι τα έσκαγε
εις της ψυχής το γυρογιάλι...
και με το πορφυρό μου πάθος στο κορμί
στο κάθε ένα δείλι
όταν φορεί η ψυχή μου τα μενεξεδί
όταν οι στάλες της καρδιάς
σταλάζουν το σαπφείρινο μαβί
υγρή θα την φυλάττουνε τη νοσταλγία μου
τα βλέφαρα θα υγραίνουνε
θα στάζουνε στις παρειές
χρυσό ποτάμι των δακρύων
με τη χρυσόσκονη της μνήμης μου
τα βράδια θα 'ρχεσαι στην κάμαρη
θα σ' ανασταίνω πάλιν από την αρχή
γιατί πολύ σε πόθησα..πολύ!

# τα βλέφαρα υγραίνει η νοσταλγία # - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου