17 Νοεμβρίου 2022

# θέλω στην πρώτη μου ξανά τη χίμαιρα να γείρω#


art : Dorina Costras

Περνάει ο καιρός και χάνεσαι
στης ματαιότητας τη χάση
γι αυτό σου λέγω διώξε τα φαντάσματα
δεν έχουν να σου δώσουν τίποτα άλλο πια
την πλάνην αποποιήσου..
Πάει καιρός που διάλεξα μιαν άλλη διαδρομή
θέλω στην πρώτη μου ξανά τη χίμαιρα να γείρω
κι ο λογισμός μου να πετά
στης Οικουμένης τα έγκατα να εντρυφεί βαθέως
δεν είμαι ηρωίδα ούτε και διεκδικώ
στης ιστορίας τα κατάστιχα εμέ να μνημονεύουν
μόν' θέλω όσο ζω και περπατώ
αργά αργά κι ανώδυνα...........
στις γειτονιές των πονεμένων να διαβαίνω
απ' τα κοτέτσια τους των αφεντάδων απέξω να περνώ
χωρίς εις τις φωλιές των τα αυγά των να μαζεύω..
Και αν θα θελήσετε ποτές να με ρωτήσετε
γιατί τούτα σας μολογάω..τούτο μονάχα θα σας πω
αφού παντρεύτηκα ,νοικοκυρεύτηκα..
έζησα μια μακρά μια δύσκολη ζωή..μα ευτυχή
εξύπνησα μια χαραυγή..
ουρλιάζοντας μπροστά στην προκυμαία
για να ελευθερώσω το παιδί
που χρόνια ελούφαζε απ' τ' αδικο σκιαγμένο
κι απ' το κελάρι της ψυχής να διώξω τη ντροπή
σπόρους να κλέψω να φυτέψω στην αυλή
ν' ανθίσουν πάλι οι πασχαλιές
ν' αδράχνουν άρωμα οι ψυχές των πονεμένων.

 # θέλω στην πρώτη μου ξανά τη χίμαιρα να γείρω# - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου