25 Οκτωβρίου 2016

Απόψε άλλαξε ρότα η σκέψη μου..




Απόψε άλλαξε και πάλι ρότα η σκέψη και πέταξε μακριά..
Ταξίδεψε ..αφέθηκε για μια στιγμή μονάχα.....
ύστερα ξύπνησε..κι είπε είναι όνειρο...δε γίνεται το όνειρο να γίνει δυο φορές...
Ξυπνάς και μένει εκεί μες στα σεντόνια τα ζεστά..ξυπνάς και πάλι το πρωί..κι είναι αγκαλιά το μαξιλάρι σου μαζί σου...Όχι εκείνο δε σε πρόδωσε ποτέ..Είναι ο πιο πιστός ο εραστής σου...
όλη τη νύχτα σε αφουγκραζότανε..μέχρι και το ξημέρωμα και πάλι και ξανά το άλλο.. που θα έρθει βράδυ..
Θέλησα να τις βγάλω από το βιβλίο μου τις Πασχαλιές..μα ένα χέρι με σταμάτησε..
..άστες μου λέει εκεί σε μια σελίδα του βιβλίου σου..μην τις ετσαλακώνεις με τα χέρια σου ξανά..Έχουν ακόμη μυρωδιά..κι ας μοιάζουν αποξηραμένες εκεί καλά σιδερωμένες..φυλαγμένες.Είναι ο χρόνος που τις αποξήρανε..μα ίσως και να ανθίσουνε καινούριες πασχαλιές..θα φύγει ο Χειμώνας ο βαρύς ..θα πλησιάσει Άνοιξη..και τότε θα ανθίσουνε ξανά...
Θα τις μυρίσω πριν να κοιμηθώ κι απόψε εγώ τις πασχαλιές μου....

 Σκέψεις-Σοφία Θεοδοσιάδη 25 /10 /2016 
...............................................................................................................


Σταύρος Κουγιουμτζής - ΟΤΑΝ ΑΝΘΙΖΟΥΝ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ - Δημήτρης Νικολούδης

................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου