16 Σεπτεμβρίου 2023

«σε τούτο το γιορτάσι...»




Σε τούτο το γιορτάσι το σημερινό

οι ώρες του θρήνου μου συνθλίβονται
καθώς βυθίζομαι στο άρωμα της ζωής.
Zω λαχταρώντας..βρίσκω καταφύγιο
στης πρώτης νιότης τα σκαλιά..
μες απ’ τα χρυσοκόκκινα βαμμένα μου μαλλιά
της ηδονής πετιέται ακόμα το στοιχειό.
μα έρχεται σκληρό το είδωλο τα πρωινά..
στον αντικέ μου Βενετσιάνικο καθρέφτη .
Με τη σοφία των χρόνων μου
με μια αφιλτράριστη παρότρυνση
δεν περιμένω στ' ακρογιάλι το χαμένο μου όνειρο..
τολμώ..με φλόγα έρωτα νεάνιδος..
το κάθε δευτερόλεπτο της ύπαρξης ρουφάω..
πολύτιμο πετράδι τ' αγοράζω στα παζάρια της ζωής..
σκαρώνω στίχους..
τραγουδάω τα μεράκια της ψυχής
γιατί γυναίκα εγώ..μιας άλλης εποχής
από τα έγκατα φερμένη...
τη χειραψία μου ετόλμησα νωρίς
μου εσυστήθηκε γλυκά η ματαιότης..
Ω! τι με νοιάζει κι αν κοπεί
το νήμα απ’ της Μοίρας μου τ’ αδράχτι,
Δεν θλίβομαι που μεγαλώνω κι ας γερνώ..
είναι που πρόλαβα εις την αγκάλη να κρατώ λιβανωτά..
στιγμές και χρόνια που μυρίζουνε
λεβάντες και τζιράνι..........


«Σε τούτο το γιορτάσι...» - Σοφίας Θεοδοσιάδη.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου