9 Σεπτεμβρίου 2023

↬ να ανθρωπεύω....↫

Μες στις φουρτούνες του νοτιά
διασχίζοντας τα κύματα
σοφίζομαι τέχνες μαστορικές
να ανθρωπεύω καθημερινά κωπηλατώ
κι έρχεται κείνος ο θαλασσινός
ο μπάτης την ψυχή μου τη δροσίζει
ανοίγω τα παράθυρα...........
αερίζω της ψυχής τα σκοτεινά.....
επιθυμία μου τρανή
ολίγον φως αν δυνηθώ
στους γύρω μου ανθρώπους να σκορπίσω..
να ανθρωπεύω η μόνη έγνοια μου
τα στρεβλά του κόσμου αυτουνού να τα παραμερίσω........
ν' αφουγκραστώ ..ν' ακούω..να μη γρυλλίζω
μεγαλεπήβολο το αρχικό μου σχέδιο
στην αδιαφορία του ''είναι''.. πoλεμίστρες να ορθώσω.......
''ανθρωπεύω'' σημαίνει κοινωνώ..μεταλαβαίνω
κοινωνώ..και κοινωνίζω....
Ρεαλιστικά τη ζωή μου με ευλάβεια προσεγγίζω.
κι αν τύχει και βρεθεί στα πεταμένα..
εκείνο το βρεμμένο μου προσχέδιο
νέο σχεδιάγραμμα στους λαβυρίνθους μου του νου
απ' την αρχή το ζωγραφίζω.......
επιμένω ως το τέλος πολεμώ..το πολεμίζω
μόνη μου έγνοια καθημερνά ν' ανθρωπεύω
να περπατώ μ' άλλους ανθρώπους..κι όλο να ελπίζω.

↬ να ανθρωπεύω....↫ - Σοφίας Θεοδοσιάδη


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου