20 Οκτωβρίου 2022

# χιμαιρικές αγάπες μακρινές #



φωτο : από το διαδίκτυο

Εμελαγχόλησα μίαν Κυριακήν αποβραδίς

στην ανεμόσκαλα των άστρων σε γυρεύω
κι οι λυρικές οι σκέψεις μου επλήθυναν ευθύς
στα πόδια μου φορέθηκαν τα '' νηπενθή''
κι αρχίσαν έναν ξέφρενον χορόν
κάτω απ' τις αψίδες τ' ουρανού
ξορκίζοντας το μυστήριον του θανάτου.
Κι ανάμεσα εις τις σκιές,στο τελευταίον φως
ιχνηλατώ..
χιμαιρικές αγάπες με πλευρίζουν μακρινές
λησμόνησα πως ζεις στους ουρανούς
λησμόνησα πως πια δε με θωρείς
κοιτώ στο ''αδυτον''..μαστίζεται η ψυχή μου
κι είν' απροσπέλαστος ο ουρανός
μα χρωματίζω την φωνήν
σ' εκειά που δεν επρόκανα να σου τα μολογήσω
μια αχτίδα απ' το Θεό ζητώ φωτός
μια ελπίδα παραπαίουσα σιμά μου παραστέκει
ψιθυριστά μου μολογάει
ό,τι πολύ αγαπήσαμε αντιστέκεται
με χίλια χρώματα σκορπιέται στους αιθέρες!


# χιμαιρικές αγάπες μακρινές # - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


'' νηπενθής'' = που δεν πενθεί- δεν αισθάνεται λύπη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου