26 Οκτωβρίου 2022

# δρόμοι της ενδοχώρας μου#


art : christian schloe

Δρόμοι της ενδοχώρας μου εχαράχθητε

με μουσικές..βιβλία..αναγνώσματα σοφών
μερόνυχτα με συντροφέψατε
με οδηγήσατε σε λεωφόρους μακρινές
''Λιώνουν'' σκαρπίνια οι παιδικές ψυχές..
φυτρώνουνε στη θέση τους λουλούδια
όμοια που μοιάζουνε φτερά μιας πεταλούδας
φυτρώνουν ρίζες στα πατούμενα
καρποί εις την κεφαλή τους..
Συχνά μια ελπίδα εβλάσταινε στα μέσα μου
μέθεξη του αλχημιστή..μακρύ στο φως ταξίδι
άνθια να πεταχτούνε στις ρωγμές..
μη θρύβονται τα ονείρατα
στις κουρσεμένες πόλεις.
Σκαρφάλωνα με πάθος στα βουνά
πολέμαγα τα τέρατα του χτες
εγιάτρευα τις τρύπες απ' τις σφαίρες της ψυχής
επάσχιζα μια κοινωνία αγνοημένη να αλλάξω.
κι αν χρειαστεί να με ονομάσω απ' την αρχή
την εσωτερικήν μου ελευθερία φυλασσόμενη
το ίδιο σταυροδρόμι θα με όριζε
γιατί θα 'μουν εγώ.


# δρόμοι της ενδοχώρας μου # - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου