4 Μαΐου 2022

⫷μονάχη θα πενθώ για τις στιγμές⫸



Είναι στιγμές που η σκέψη κολυμπάει
στης λίμνης μας τα πράσινα νερά
κι η βάρκα μας  χρυσόδετη με τ' όνειρο κινάει
σαν τότες που επέταε 
άσπρο γλαρόπουλο η ψυχή μου.
να βλέπω εμπρός τη λίμνη μας
να γέρνω απά στον ώμο σου
κι ο νους μου να λαγιάζει
να φεύγουνε οι σκέψεις μου
να ν' το φιλί σου βάλσαμο
σαν βότανο του Μάη.
Κι άλλες στιγμές,πόσες στιγμές
βλέπω να είμαι μόνη
γύρω μου βάσανο η οχλαγοή
άσκοπα φεύγει ο χρόνος.
Κι άλλες στιγμές μα τι στιγμές
σαν τότε που είμαστε του έρωτα παιδιά
να έρχεται ο ύπνος ο γλυκός
στο φράξο που εκοιμόμασταν
κι εχάνομουν μες στη ζεστή σου αγκάλη
αύρα νοσταλγική το νου θροϊζει..την καρδιά 
η μνημοσύνη επίσκεψη ζητάει
να θυμηθώ τα μάτια σου
ξεμάκραινες στων αστεριών
ξεθώριασε η μορφή σου.......
όσο αναπνέω μοναχή θε να πενθώ 
για  τις αδιατίμητες εκείνες μας στιγμές.
 
⫷ μονάχη θα πενθώ για τις στιγμές⫸
 - Σοφίας Θεοδοσιάδη
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου