5 Σεπτεμβρίου 2022

⫷ οδεύοντας στο φως⫸

φωτο : από το διαδίκτυο

Αποβραδίς τις Κυριακές
ένα λιβανιστίρι εκράταε στα χέρια της
αγίας χέρια έμοιαζαν στα μάτια μου
θαρρείς κι αιώνες πριν εκουβαλάγανε
το Θείον οι παλάμες της...
θυμίαμα εγιόμιζε η κάμαρα
και ένα φως αλλιώτικο
πλημμύραε το σπίτι..
κι όντας ακούγονταν μακριά
οι καμπάνες απ' την εκκλησιά
δάκρυα έρχουνταν στα μάτια μου
εσίμωνα στο εικονοστάσι μας
εκοίταγα το τρίπτυχο
που εκουβάλησεν η νόνα μου
στην λιγοστή πραμάτεια της
απ' τ' αγιασμένα χώματα
όταν επήρε το δρόμο του ξεριζωμού
και άλλαξε πατρίδα
σταυροκοπιόμουν..επροσκύναγα
μπρος το καντήλι το ακοίμητο
που έκαιε νύχτα μέρα
τ' αγαπημένα εικονίσματα
π' εγλίτωσαν απ' τους αλλόθρησκους
οι σεβαστοί..σεβάσμιοι προγονοί μου..
Ω φως ευλογημένον καταφύγιον!
θαλάμι αγιασμένο της ψυχής μου
δεν κάμει διακρίσεις ο Θεός
σε στέλνει στο φτωχό καλύβι το μικρό
και στο τρανό ψηλό παλάτι
αλίμονο στους άπιστους
σε σπίτια που δεν έχουνε πνοή
δεν έχουν παραθύρια ανοιχτά
που δεν φυλάγουν στην καρδιά
το φως το υπερκόσμιον
ελπίδαν να σκορπά.. παρηγορίαν.

 ⫷ οδεύοντας στο φως⫸ - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου