12 Φεβρουαρίου 2024

« αβόλευτη κυρά»



 

 

Και τώρα που ήρθαν ''δίσεχτοι'' καιροί..
κι όλοι εμείς εκλείσαμε τα βλέφαρα
κι εμείναμε με μάτια ερμητικά κλειστά
στο νου μου έρχεται ένα κάλεσμα ακριβόν.....
φεγγάρια πάλι και φτερά να ζωγραφίζω..
Δε μου χωράνε πια εκείνα τα γοβάκια τα χρυσά
της όμορφης της Σταχτοπούτας μου της νιας..
στενέψανε καθώς μεγάλωναν τα πόδια μου..
κι αυτά μαζί με μένα..
Τώρα θα πρέπει αληθινά
και στέρεα παπούτσια να αγοράσω να φοράω..
γιατί οι δρόμοι πλημμυρίσαν λασπουριές..
Γκρεμίστηκαν οι ιππότες μου..αποκοιμήθηκαν βαθιά
κι εκείνοι οι λιγοστοί οι ήρωές μου..
Γέμισε το κεφάλι μου από ''άναρθρες'' κραυγές..
ύμνους ηρώων .. και προστάτες..''νταβατζήδες''
που εμπορεύονται τη φτώχεια των ανθρώπων..
πουλώντας όσο- όσο μια ελπίδα ανύπαρκτη..θαμπή..
θα τριγυρίζω αβόλευτη κυρά
μες στα σοκάκια και τις γειτονιές
πριν με στεγνώξουν και με καταντήσουνε
ωσάν μια λεμονόκουπα στυμμένη.


 « αβόλευτη κυρά » - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου