15 Φεβρουαρίου 2024

# καθρέφτης παλαιός#



 

 

Τούτος ο Βενετσιάνικος ο παλαιός
στημένος εις την είσοδον καθρέφτης μου
πάνω απο το κομό της νόνας της σοφής
επαίρονταν που επρόκανε
και φευγαλέα αποτύπωσε
την εμορφάδα μου των νιάτων.
Θαρρώ τώρα κοιτάζοντας
βλέπει γυμνές τις αποχρώσεις της ψυχής μου..
μορφές και χρώματα χοροπηδούν
δεν είν' μαζί μου πια σκληρός
μα είναι ειλικρινής............
μες στον καθρέφτη μου ανταμώνουνε
νεκροί και ζωντανοί......
μα ο αγέρας φιλικός και δροσερός φυσά
διαλύει όλες τις μορφές
θάβει βαθιά κομμάτια της ζωής
και βγαίνει μέσα του ο ήλιος και αντανακλά
και ησυχάζει η ψυχή μου..

# καθρέφτης παλαιός# - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου