22 Ιουλίου 2018

# χορεύοντας στις ανταύγειες#



Πώς να χωρέσω τις ανταύγειες μου

ολάκερης..ολόγιομης..
στο γιοματάρι το στενό..
μιας σύντομης..ζωής μεθυστικής..
στη σκοτεινή την κάμαρα..
πως να τις εφωτίσω.. με μία λάμπα μοναχά
στις στράτες τις στενές και στα σοκάκια..
τις εξεγέρσεις του ανέφικτου
να πολεμήσω πως?
τις συγκινήσεις..
τις εκρήξεις της καρδιάς ..
σε λόγια σε στιχάκια λιγοστά
σε τετραδίων περιθώρια
πώς..να τις εχωρέσω..πώς?
ξεφεύγουνε οι αχτίνες τους..
φλόγες καινούριες ξεπηδούν..
φλογίζουν το τοπίο μου..
χορεύοντας τις νύχτες..
στο μάταιο της ζήσης μου..
μάταιο δεν προσθέτω..
κρατώ στην άκρη του δαχτύλου μου
σα Μάρτης στριφογυριστός
την κόκκινη κλωστή μου..


Ανελέητα προστάζω εμέ..προστάζω σας..
αγαπείστε ..στολιστείτε και χορέψτε..
το παραθύρι στις χρωμοσκιές 
δε θα επιτρέψω σφαλιστό..
ποτέ μου να κρατήσω..
ευαίσθητες..ευάλωτες..ονειρικές..
στη σκέψη μου..οι φυσαλίδες της..
χρωματιστές ανταύγειες μου..
το αέναο παιχνίδι της ζωής μου!!!

# χορεύοντας στις ανταύγειες#   - Σοφίας Θεοδοσιάδη.
..........................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου