30 Ιουλίου 2018

'' ληρήματα...και λόγια''.............

Yaroslav Kurbanov Artwork
Τη μόνη ''φλυαρία'' της..που αγάπησα..
ελάτρεψα..κατέγραφα..ζωγράφιζα..
της θάλασσας..
γονυπετής..χρόνους  επροσκυνούσα..
τη μόνη φλυαρία της..επιζητούσα..άντεχα..
στων παφλασμών τους ήχους της..
τ' απόβραδα..τα δειλινά..
που εχάϊδευαν τ' αυτιά μου..
τη φλυαρία σας δεν άντεχα 
και τα ληρήματα σιχαίνομουν..
την ημιμάθεια απεχθάνομουν..
κανένας δε σας μίλησε..
για τα σαπρά ληρήματα..
εκείνα των Ελλήνων..
απ' τα μικράτα μου νωρίς..
ίλίγγους προξενούσανε..
κρωξίματα ακούγονταν 
στο αθώο μου κεφάλι..
φιλοσοφίες μεταξύ
τυρού και αχλαδιού..
και διαβασμένα στομφωδώς
της Χαλιμάς τα παραμύθια..
μάζευα στο πουγγί της γνώσης μου 
καθημερνά..
λόγια μαργαριτάρια μοναχά..
γυαλάδας μοιάζανε  σε φίλντισι..
Δε θέλω άλλο πια..
μεγάλωσα.....
στης φλυαρίας της ανούσιας..
στα σκαλοπάτια τα λερά..
αρνούμαι να καθίσω..
μοιράζετε επιφανειακά..
μαργαριτάρια σκοτεινά..
μπαρουτοκαπνισμένα..
μεγάλωσα...
ερευνητής να γίνουμαι στην άσκοπη..
τη φλυαρίας σας του σάλιου δεν αντέχω....
με μάσκα ..αναπνευστήρα και γυαλιά
των χρόνων των σοφών μου συντροφιά..
τους βουτηχτάδες της ζωής θα μιμηθώ..
σπάνιο να βρω κοχύλι ακριβό..
μαργαριτάρι να κρεμάσω στο λαιμό..
να λάμπει στα σκοτάδια..στις νυχτιές μου..
στα σκοτεινά σοκάκια που αδειάσανε
τις απουσίες..τα όνειρα 
να τα μαζέψω απ' την αρχή..
των φίλων μου που χάθηκαν..
ανθρώπων που αγάπησα..
νότες να γράψω..μουσικές..
αντίδοτο να ακούγονται..
σκεπάζοντας..
τις φλύαρες..κοράκου τις φωνές σας... 
και μη θαρρείς..
μη μου ξεγελαστείς..
η αναζήτηση
της τρυφερής σου εμμονής..
μωρία..ουτοπία σου λογίζεται..
στις γειτονιές όλου του κόσμου..
νιώθω συγγένεια στιγμές με σας
σαν καταλάβω πως δεν είμαι μοναχή..
στην αναζήτηση του σπάνιου κοχυλιού..
σαν μειδιάτε χαμηλά..
γιατί σας λέν τρελλούς.........

 '' ληρήματα..και λόγια'' - Σοφία Θεοδοσιάδη..
.........................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου