20 Αυγούστου 2019

''ΒΥΘΟς''

by Dorina Costras
Ψυχή μου..
βυθός η αγάπη σου ανεξερεύνητος
έναστρος ουρανός τα μάτια σου
στις σκοτεινές νυχτιές μου
ο έρως που με εκαρτέρεψε
ζήταε την ψυχή μου
να την εχάσω ζήταε..
να του παραδοθώ..
την έπαρέδωσα..την έχασα
κι ελούστηκα στο φως του..
στη λίμνη των δακρύων μου.
στις σκοτεινές τις όχθες μου
εφύτρωσαν..nelumbo nusifera
ιερά τα άνθια ως η αγάπη μας
ετούτοι οι λωτοί των Αιγυπτίων..
τους δράκους βγαίνω να νικήσω
πολεμώ..
στις πολεμίστρες των ματιών σου αντρειεύω...
Σαν αεράκι..μπάτης έρχεσαι..
αναδεύεις τ' ατλαζένια μου τα κύματα
που φόρεσες μια νύχτα στην ψυχή μου...
Καρδιά μου...
σ' ευχαριστώ ευλαβικά..
αέναα..ανθίζεις τη ζωή μου..

"ΒΥΘΟς" - Σοφίας Θεοδοσιάδη

.................................................................................................


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου