12 Αυγούστου 2022

# τι να τα κάμω πια τα παραμύθια σας #


φωτο : από το διαδίκτυο
Τι να τα κάμω πια τα παραμύθια σας
τι κι αν μου τα τρατάρετε σε δίσκο μελωμένα
τι κι αν ποθώ το αίσιον το τέλος τους
δε μου μερώνουν την αγριεμένη μου καρδιά
ταιριάζουν περισσότερον σ' ανυποψίαστους
μα δεν ταιριάζουνε σε μένα..
τα πικραμένα χείλη μου
στα άγουρα τα χρόνια μου
σε δρόμους εσεργιάνισαν παραμυθιών
τα μάσησαν..τα γεύτηκαν..τα είδαν
στης ωριμότης μου αρνήθηκαν να τα γευτούν
τα εξεράσαν στον Καιάδα.
τώρα με βάρδους συντροφιά μου τριγυρνώ
στα μονοπάτια της ποιήσεως αργόσυρτα βαδίζω
γιατί εκεί θαρρώ θα βρω..
αληθινήν παραμυθίαν..

 
# τι να τα κάμω πια τα παραμύθια σας # Σοφίας Θεοδοσιαδη

( παραμυθία = η παρηγορία )

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου