9 Αυγούστου 2022

# είμαι η ποίηση της άγριας τριανταφυλλιάς#

 

Φωτο : απο το διαδικτυο

Είμαι η ποίηση της μυρωδιάς των τριφυλλιών

εκεί γεννήθηκαν οι λέξεις μου 

 δροσοσταλιές σε πάχνες πρωινές 

ανάμεσα στις χλοερές τις θυμωνιές

είμαι η ποίηση της άγριας βατομουριάς

των ώριμων  των φρούτων που έσταζαν 

 το μέλι  εις τα χείλη μου το λιόκαμα..

"πριγκίπισσα" των κάμπων 

των σιτοβολώνων...των ηλίανθων..

Είμαι η ποίηση της άγριας  τριανταφυλλιάς

που εσκαρφάλωνε σ' απόκρυφα

στης ήβης μου τα χρόνια τα τρελλά

κι αιμάτωνε σ'  ερώτων μονοπάτια

 ως τρυφερό αγριολούλουδο ελούζονταν αέναα 

 στις ποταμιές ανθίζον..

Ω! τι γλυκεία η αγαπημένη νιότη μου

άρωμα στάζει του μοσχάτου σταφυλιού

κι ο νους μου μια απέραντη αμμουδιά

ψάχνει κοχύλια που είν' δυσεύρετα

σ' ακρογιαλιές γαλαζοπράσινες 

λησμονημένων θαλασσών.


# είμαι η ποίηση  της άγριας τριανταφυλλιάς#

Σοφιας Θεοδοσιαδη.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου