17 Δεκεμβρίου 2022

⫷φως...στην ψυχή μου⫸


Rafal Olbinski


Αμείλικτη μητέρα των Μουσών
αγαπημένη Μνημοσύνη
κόπιασε..παρηγόρα με
οι μνήμες με καλούνε...
κέντησε τ' άστρο που τον κατοικεί
και στείλε το κεντίδι εις της Γης
άλλη μια ύστερη φορά να τον θωρήσω
κι εσύ φεγγάρι μου ολοπόρφυρο
κατέβασε τα χρώματα τα πορφυρά
που εβάψαν την ψυχή μου.
Κόπιασε Μούσα φέρε μου τις θύμησες
ν 'αγγίξω τα σημάδια και τα ξέφτια τους
εδώ που η μνήμη μου βαθαίνει τις νυχτιές
εδώ π' οξείδωνε γωνίες της ψυχής
και πιάναν ουρανό τα αλησμόνητα
για να μετρούνε την αγάπη.
Ω! πόσο με γέλασες..με επλάνεψες
και μ' έριξες σ' αλλαργινό περγιάλι.
Κόπιασε Μούσα φέρε μου
λυτρωτικό λιβάνι
να θυμιατίσω την οργή
φως.. στην ψυχή μου ν' απλωθεί
Χριστούγεννα χωρίς εκείνον να αντέξω..

 

⫷ φως...στην ψυχή μου⫸ - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου