18 Μαΐου 2023

↫ κάποιοι θαυμάσιοι..ρομαντικοί↬

 

Και είχα τόσα να σου πω αλλά εσιώπησα
Εφωτογράφιζα
τις λεπτομέρειες του κλειστού σου του φεγγίτη..
κι απ' το παράθυρο..εναγωνίως σου εμήναγα:
''Ήγγικεν γαρ η ώρα .. στιγμή
να ξεκρεμάσεις απ' τα βλέφαρα
της αλαζονείας σου τα πορτραίτα!''
Σπατάλη άσκοπη του νου μου οι παραινέσεις
πάντα κάποιος θα βρίσκεται επιτήδειος
κι η πρώτη έγνοια της ημέρας του
θα 'ναι να ''ξεπουλήσει'' την πραμάτεια του τη σάπια.
Πόσα να κρύψουνε οι τοίχοι πια…



Βαθιά συγκινημένη .............
που ξαπόστασαν οι μοίρες στο κατώφλι μου
του πεπρωμένου μου η ρίζα
μ' έκανε να μείνω έντιμη..κυρία και ευγενής!
Κλείνω τα αυτιά μου εις τις άναρθρες κραυγές..
Υπομονή μικρή Ροδένια μου
θα αλλάξουν οι καιροί να μου το θυμηθείς
και τα σπασμένα όστρακα θα τα ξεβράσει η θάλασσα
η θάλασσα είναι η μάνα μας,δεν τα μασάει τα λόγια της
και γράφει το τραγούδι καθενός
έδωσα αγώνα να ενηλικιωθώ
ήμουν μικρή μια νύμφη χρυσαλλίδα της στιγμής
κι έγινα πεταλούδα και πετώ
μα θα πετάξω πριν με πιάσεις!

 ↫ κάποιοι θαυμάσιοι..ρομαντικοί↬ - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου