6 Ιουλίου 2021

''τρυφερός κωπηλάτης ''

                                                                                                  
Huan Loc
Αν δεν μπορείς με ευαισθησία με τρυφερότητα
με την καρίνα σου την ταπεινή σου
τη ζωή να την κωπηλατείς..
από τη γειτονιά μου μην περνάς
δε θα με βεις εκεί
είναι που εμετακόμισε η ψυχή μου σ άλλη γειτονιά
σε θάλασσες εκεί που κατοικούν
ανθρώποι που της μοιάζουν
τα γεμάτα πόθους χέρια μου εκωπηλάτησαν..
κωπηλατούνε ακούραστα..περάσαν σε άλλες όχθες..
 
Είναι σκληρό να σπάνε εις τα βράχια τα κουπιά
δραπέτης της μιζέριας και του σκότους ο φυγάς
ένας ευαίσθητος ο κωπηλάτης στο ονείρεμα..
εβούλιαγα την ασχήμια στα νερά
τον ήχο της λαλιάς μου ακολουθώντας
με μια καρίνα εβάσταα τη σταθερή
πορεία πα στα βράχια και στο χρόνο
αβύθιστα μες στο καρνάγιο της ψυχής
μαδέρια και δοκάρια.

Σαν κουραστούνε οι αντοχές..εάν χαθώ..
αν βυθιστώ στη θάλασσα μία νυχτιά
για μένα να μη λυπηθείς
εγώ είμαι η βάρκα..εγώ είμαι τα κουπιά..
μοναχικός..ευαίσθητος ο κωπηλάτης ..τρυφερός
χάθηκα βράδια στις αστροφεγγιές
τραγούδησα ..εγεύτηκαν τα αυτιά μελωδικά
το μακρινό τραγούδι των σειρήνων..
ο ευαίσθητος  ο μικρός ο κωπηλάτης μου
 ο αβούλιαχτος ο  εντός..
εστάθη και του Είναι μου ο σωσμός..
 
''τρυφερός κωπηλάτης '' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.
 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 
 
                                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου