14 Ιουλίου 2022

⫷ με μεταξένιο νήμα κλώθω επιστροφές⫸


φωτο : από το διαδίκτυο

Φίλοι μου λιλιπούτειοι των παιδικών..της αθωότης μου των χρόνων
οι αναμνήσεις μου λευκά φτερά..πλανάρουν στον αγέρα......
Με μεταξένιο νήμα κλώθω επιστροφές κι είναι στιγμές  που μειδιώ και άλλοτες βουρκώνω.. Ζωντανές οι ατελείωτες οι συζητήσεις μας, ακόμα αντηχούνε στα αυτιά μου ..εκεί στο Τούμπι μας στους Υφαντές..στο λόφο με τα πράσινα τριφύλλια.. με τις κοινές φοβίες μας για το σκόρπισμα της αύριον ..σαν των πουλιών των αποδημητικών που και συχνά..βόλι τους πετυχαίνει αδέσποτο εις τη διαδρομή..κι επιστροφή δεν έχουν. Μοσχομυρίζει ακόμη στο ντουλάπι το θυμάρι μας το  θρούμπι που μαζεύαμε στην άκρια στο ποτάμι. 
Τα ξόδευα με συνετή φειδώ μήπως και χάσω τα αρώματα της γης μας. 
 
Πόσο πονάω που σκορπίσαμε για πάντα εκεί, στις τσιμεντένιες πόλεις..και το γροικάω το σκέφτομαι..σαν αιώνια τιμωρία.Ανούσιες σκέψεις θα μου πουν. Εκεί το σώμα, κι  η ψυχή παντού στου κάμπου τα λιβάδια.. Ξεθώριασαν απ' τα μάτια μου  τα απέραντα με ηλιανθούς λιβάδια, που καμαρώναμε. .καμάρωνα στον ίσκιο τους μας κρύβαν. Υπόσχεση σας δίνω να 'ν σαν όρκος καρδιακός ..αν μια φορά ακόμα θα βρεθώ εκεί ..μια χούφτα χώμα στο δισάκι μου να σκύψω να σας φέρω..και τα νερά που αγαπήσαμε στις ποταμιές .. που δρόσισαν το δέρμα μας στα τόσα Καλοκαίρια..σε ένα μπουκαλάκι ακριβό να σας το κουβαλήσω.
Να πλέξω ένα στεφάνι για στερνή φορά..να μοιάζει σαν γιορτή..λες κι είν' Πρωτομαγιά..με τα κρινάκια τα λευκά της Παναγιάς..που ακούραστα φυτρώνουνε εις το πλατύ ποτάμι.

Είναι καιρός τον  δρόμο μου π' εχάραξα με μουσικές των αυλακιών με παραμύθια και με μυρωδιές απ' της γιαγιάς τις κατσαρόλες, με λόγια και με διδαχές σοφές απ' τα χείλη του παππού
με  γέλια..με ευχές..με όνειρα τραγουδιστά απ' των παιδιών της γειτονιάς στις έναστρες τις νύχτες.
Τα μέρη μου τα κύκλωσα.. με γνώση πια πορεύομαι..με πίστη..με ελπίδα..κι ένα χαρτί λευκό κρατώ..
για τις άγραφες σελίδες.
   
Δοκίμιον Λυρικόν - ⫷ με μεταξένιο νήμα κλώθω επιστροφές⫸ Σοφίας Θεοδοσιάδη
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,a
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου