10 Ιουλίου 2022

⫷αγγέλων ενατένισις⫸


φωτο : από το διαδίκτυο

Πολύκρουνη η θύελλα της ψυχής
τυραννικά τη μεταμόρφωση κομίζει
συριγματιές χαράζουνε την πίστη μου
αετοπούλια ουράνια..
αγγέλων ενατένισις
εις το φτερούγισμα στο πέταγμα
ξυπνούνε αναπάντεχα
της πίστης μου τα κάλλη
της λύτρωσης η στράτα ανήφορος
λησμονημένη η αιωνία του Παραδείσου Άνοιξις
στα κακοτράχαλα λημέρια
πεπραγμένων..των συμβάντων
κι ένας διάλογος υγραίνει την ψυχή
τρέφει τα σωθικά..
το λογισμό μου θρέφει..
πίνω γουλιά απ' την κούπα της
της πίστεως μεταλαβιά.......
μεθώ..ντύνομαι τ' όστρακό της
δεν τα φοβούμαι τα κλειστά δωμάτια
σπάω τα κάτοπτρα της μοναξιάς
στην άκρη εκεί της στέγης μου
στέκει ακροκέραμο η Παναγιά
δε μου κουνά το δάχτυλο
ανοίγει μονοπάτια προς το φως
τα βάτα καθαρίζει για το πέρασμα
γίνεται ο σηματωρός μου.
της προσευχής το έαρ το αειπάρθενο
ραντίζει μ' άρωμα την λαβωμένην μου καρδίαν.

⫷  αγγέλων ενατένισις  ⫸ - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου