13 Οκτωβρίου 2018

''στις άκρες απ' τα βλέφαρα''.....

Hyneman
Στις άκρες απ' τα βλέφαρα..ανθούνε μαργαρίτες..
Θυμάσαι που μου έλεγες τις μαργαρίτες να μαδώ..
να  βλέπω αν μ' αγαπάς..?
σιγανοψιχαλίζει μια ποτιστική βροχή..
ποτίζει τα όνειρά μας..
αχ! σκυθρωπό Φθινόπωρο..
άσπλαχνα μη μας φέρεσαι..
τα φύλλα ρίξε αν θες απ' τα κλαριά..
μα μην λασπίζεις τις λευκές..
το όνειρο κράτα άσπρο ..
τις μαργαρίτες που
τολμούν ακόμα να φυτρώνουν..
στα μονοπάτια της ψυχής..
οι λευκές μου οι μαργαρίτες..
είναι που τις λιπαίνουνε τα λόγια σου..
τις ρίζες ανασταίνουν...
Το μονοπάτι παίρνω σιωπηλά..
σταλαματιές βροχής τα λόγια σου..
ρέουν ακόμα στο κορμί μου..
θυμάσαι που μου έλεγες να μη φοβάμαι τη βροχή..
ξέσκεπη στη ζωή μου να βαδίζω..
ο ήλιος να φωτίζει με..
της νύχτας το φεγγάρι να με βλέπει...


έριχνα σκάλα..
εσκαρφάλωνα στις άκρες απ' τα μάτια σου..
αχόρταγα στης ουτοπίας μου τα πέταλα..
αγάπη να τρυγήσω..
ω! λυπηρό Φθινόπωρο..
της καταχνιάς σου δε θα φορεθώ
ακόμα την αγάπη ζητιανεύω............... 

''στις άκρες απ' τα βλέφαρα'' -  Σοφίας Θεοδοσιάδη..
............................................................................................................ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου