15 Οκτωβρίου 2018

⫷ στου κόσμου τα παζάρια ⫸


Και τώρα πάλι που ήρθαν ''δίσεχτοι'' καιροί.. 

τον κόσμο από το παραθύρι με κηρομπογιές..
το όνειρο που δεν έμελλε ποτές να ευοδωθεί
καθώς η τυραννία των παρανοϊκών μεγαλουργεί
απαξαρχής ειρήνης τα φτερά να ζωγραφίσω.
Δε μου χωράνε εκείνα τα γοβάκια τα χρυσά..
της όμορφης της Σταχτοπούτας μου της νιας..
στενέψανε καθώς μεγάλωναν τα πόδια μου..
κι αυτά μαζί με μένα..
Τώρα θα πρέπει αληθινά και στέρεα 
παπούτσια να αγοράσω να φορώ..
γιατί οι δρόμοι πλημμυρίσανε ''λασπόνερα''
γλιστράει ο κόσμος μάτια μου μες στα λασπόνερα..
πηλός γεννιέται..χώμα στους χειμάρρους να θαφτεί..
γλιστράει ο κόσμος στις παλάμες μου..
γκρεμίστηκαν οι ιππότες μου..
αποκοιμήθηκαν βαθιά κι εκείνοι
οι λιγοστοί οι ήρωές μου..
γέμισε το κεφάλι μου από''άναρθρες'' κραυγές..
στων κρότων τους απόηχους
σπάνε τα τζάμια των ματιών..
τα ώτα αρνούνται νότες..
ύμνους ηρώων ..και προστάτηδων..
των ''νταβατζήδων'' την πραμάτεια
που εμπορεύονται τη φτώχεια των λαών..
πουλώντας όσο- όσο μια ελπίδα ανύπαρκτη..θαμπή.. 
στου κόσμου τα παζάρια......... 

⫷ στου κόσμου τα παζάρια ⫸ - Δοκίμιον Λυρικόν
Σοφίας Θεοδοσιάδη.
..................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου