5 Οκτωβρίου 2018

''μνήμης μου θυμιάματα''....


Artist: Dorina Costras
Αλαφροπερπατούνε λένε οι νεκροί..
στον ύπνο μας τα βράδια..
θυμίαμα της μνήμης μας ζητούν..
πως τάχα μας ζητούνε λιβανίσματα..
να περπατήσει η ψυχή στους ουρανούς..
ανάτασης ταξίδι να γευτούνε..
μα εγώ όλα τούτα αψηφώ..
στις εκκλησιές δεν τρέχω για μνημόσυνα
τα λιβανίσματα του είδους..δεν κατέχω..

τυλίγω στα σεντόνια μου την πεθυμιά..
το άρωμα δυο κόκκων λιβανιού..
κάθε που η μνήμη σιγοκαίει.
στο καντηλέρι το μικρό..
στο μέρος της ψυχής μου..
να σε μοσχοβολήσω..να ξορκίσω το κακό..
του χάροντα την απονιά..
με της απάνω της ζωής να ανταλλάξω..
Στου σκοταδιού της νύχτας ρέω στις σκιές..
δε νέκρωσες στα μέσα μου..
ήμουν μικρό κλαρί εγώ
κι εσύ ήσουν το δεντρί μου..
όσα τα χρόνια που εχάθηκες..
τόσα και σε θυμούμαι..
μην τυραννιέσαι νόνα μου σοφή
χιλιοτυραγνισμένη..
της άρνης το νερό δεν εποτίστηκα..
σαν αγιασμό μονάχα το σταλάζω..
όσο μπορώ αποθηκεύω το..κρατώ..
στης μνήμης το τσουκάλι..
σαν θα τελέψει πως να ξεδιψώ..
πως θα ποτίζω το δεντρί..
τις ρίζες του..που ξάπλωσαν στο χώμα ?
Ήταν ετούτος ο αποχωρισμός..
 αλλόκοτα λυπητερός..
βαρύς δεν έμοιαζε ενός φευγιού..
σταμάτημα λογίζονταν..
εγκλωβισμός στιγμής ψυχής..
στου χρόνου την κασέλα εσφραγίσθη..
στο βουλοκέρι με αίμα κόκκινο
τι..στα ρόδινα τα μάγουλα..
μιας κόρης στο μπουμπούκιασμα
ο θάνατος ο μισητός..ποτέ του δεν ανθεί..
οι πετρωμένες..οι μεγάλες μας..
οι διαμαντένιες οι αγάπες μας..
Λαμπρής κερί αναστάσιμο ξοδεύουνε
τις νύχτες σαν τρυπώνουνε..
μ' αλλόκοτα φεγγάρια..
Μη φοβηθείς αθέατό μου εκρεμμές
των χρόνων μου πυξίδα..
δε λάλησαν ακόμα οι πετεινοί..
μείνε ως το φέγγος της αυγής..
στάξε το μέλι στου πρωινού..
της ψευδαισθήσεως..τ' αντάμωμα
πόθησα να γευτώ.......

'' μνήμης μου θυμιάματα'' - Σοφία Θεοδοσιάδη
.............................................................................................................

Αφουγκραστείτε..
Βουτήξτε στο τσουκάλι της μνήμης............ 
η φίλη σας Σοφία........ 


.....................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου