16 Οκτωβρίου 2018

''αφουγκράσου με αν θες''....

Έλα..αφουγκράσου με αν θες.. 
έλα να σμίξουμε τις εκκωφαντικές
εκείνες τι σιωπές μας που κουρνιάζουν..
μαζί στην παραλία μου..
κραυγές να γίνουν δυνατές...
στα βράχια..στις ξερολιθιές..
και ας στραγγίσουν το μεδούλι της ψυχής μας..
Έναν Δον - Κιχώτη αναζητώ..καθώς κι εσύ..
τα ματωμένα πόδια μου..
απ' τα λιθάρια τα τραχειά να ξεκολλήσει..
στους ανεμόμυλους τα βήματα να οδηγηθούν..
Όχι πως θα κονταροχτυπηθώ με όπλα και με σφήνες..
μα με ένα λόγο πύρινο..που αγέρας ίσως να γενεί..
συνθέμελα να τρίξουνε των δράκων οι φατρίες..
Μα μοναχή μου πως να ξανοιχτώ..
που γύρω μου τυφλότης..αποχαύνωσης απλώθη
χαθήκαν..λιγοστοί..στην πόλη οι ονειρευτές..
Οι Δον - Κιχώτες χάθηκαν του Μιχαήλ Θερβάντες..
Γίνομαι ώρες- ώρες  απελπιστική..
Μιλώ..ξεσπώ ..καυτηριάζω..χαίρομαι κι αγαπάω..
ένας άνθρωπος μικρός κι εγώ..κανονικός..
στα πλαίσια του εφικτού..καθημερινός
στο δρόμο μπαίνω ενίοτε..εκείνον
τον αξιακό..με τα ψηλά δεντριά του..ψάχνω
και ψάχνομαι συχνά μικρός φυσιοδίφης να γενώ..
θαρρώ πως δεν εχάθη το πουκάμισο
μον' ξέφτισε η ούγια του σε χαλεπούς καιρούς.
θαρρώ πως εξεμείνανε ακόμα ανεμόμυλοι..
και ας μοιάζουν ξεχασμένοι..γραφικοί...
ή μήπως πάλι ψάχνω χίμαιρες
 και χάνομαι σ' αυτές ?

''αφουγκράσου με αν θες'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.
..............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου