17 Σεπτεμβρίου 2020

''Γιορτάζω ναι..

 
 
 
 
Γιορτάζω ναι..
με τη σοφία των χρόνων μου
δεν περιμένω στ' ακρογιάλι το χαμένο μου όνειρο.. 
με τόλμη..φλόγα έρωτα..
το κάθε δευτερόλεπτο της  ύπαρξης ρουφάω..
πολύτιμο πετράδι τ' αγοράζω στα παζάρια της ζωής..
σκαρώνω στίχους..
τραγουδάω τα μεράκια της ψυχής
γιατί γυναίκα εγώ..μιας άλλης εποχής
από τα έγκατα φερμένη...
τη χειραψία μου ετόλμησα νωρίς.
μου εσυστήθηκε γλυκά η ματαιότης..
Δεν θλίβομαι που μεγαλώνω κι ας γερνώ..
είναι που πρόλαβα εις την αγκάλη να κρατώ λιβανωτά..
στιγμές και χρόνια που μυρίζουνε 
λεβάντες και τζιράνι..........

 
 
         η φίλη σας Σοφία............
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου