14 Οκτωβρίου 2021

⫷νανούριζες τα θέλω μου⫸



Στις αποβάθρες σ' έψαχνα κι εδήλωνες απών
τηλεφωνούσες και με παρηγόραγες
νανούριζες τα θέλω μου
τις λέξεις σου έπινα όμοια γιατρικό
μα της φωνής σου το ηχόχρωμα στο σούρουπο
χάνονταν στις γραμμές..
πάσχιζα να κρατήσω μες στο λιόγερμα το νήμα της
μα στο τηλέφωνο αγάπη μου δε γράφονται
του βλέμματος πληγές..
ούτε σκιτσάρονται τα αίματα που στάζουνε
και βάφουν τις καρδιές.
 
 
 
Της ζήσης μου οι αμφίσημες ροπές με ταλανίζουνε
οι λέξεις σου αιωρούνται εις τον άνεμο
ωσάν να μην ειπώθηκαν..ωσάν να μην υπήρξες
στις  μέρες μου εσκόρπαες χρυσόσκονη
τις παγωμένες νύχτες μου ξημέρωνες αλλού
την προδοσίαν σου εξεδίψαες στης Άρνης τα νερά..
κι έμενε το ερώτημα  μετέωρο
ήσουνα έρως καρμικός..
για τάχα συναπάντημα ελάχιστον..
μία ριπή τ' ανέμου?

⫷νανούριζες τα θέλω μου ⫸ - Σοφίας Θεοδοσιάδη
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου