30 Νοεμβρίου 2021

⫷οι λιβελούλες ζευγαρώνουν στον αγέρα ⫸

artist : Alla Tsank
Τι με κοιτάς..δε βλέπεις τον καιρό
επάνω από τους λόφους μου περνά
η νιότης μου και χάνεται
στην άλλη πλεύρα περπατεί
εις τα λιβάδια των ανίερων γηρατειών παραμονεύει..
Τα φύλλα ανοίγουν να γευθούν δροσοσταλιές
κι εσύ αγουροξυπνημένη τριγυρνάς
πότε ανάμεσα στις καλαμιές
κι άλλοτε ανοίγεις τα φτερά και χάνεσαι
μακρές τρανές διαδρομές
ψάχνεις φωλιά για να γεννήσεις τα αυγά
μαζί μ' εμέ ψάχνεις κι εσύ φωλιά
πετώντας πάνω από ωκεανούς
και με παρακινείς ωκεανός για να γεννώ κι εγώ
μικρή μου λιβελούλα....
είναι για εμέ το διακύβευμα τρανό
ο φόβος ο κρυφός μου
μη μείνω λίμνης στάσιμα νερά
μη χάσω τη φρεσκάδα μου του νου
μη καταντήσω πένης ιδεών
μη βολευτώ στην παλαιά τη φωλεά μου..
μη σάμπως αφεθώ στα πεπραγμένα.
Ο ήλιος έκρυψε τα σύννεφα προσωρινά
μιας αναγέννησης στερεί μου την υπόσχεση
καθώς................
οι λιβελούλες ζευγαρώνουν στην ψιλή βροχή
οι λιβελούλες διασχίζουνε ωκεανούς
οι λιβελούλες ζευγαρώνουν στον αγέρα..
ερωτικός χορός..
του ζευγαρώματος εσύ κι εγώ εντός
πριν πέσω καταγής
αυτοπαγίδευσις καρικατούρας γραφικής
μιας πεθαμένης λιβελούλας εις το χώμα.. 
 
⫷ οι λιβελούλες ζευγαρώνουν στον αγέρα ⫸ - Σοφίας Θεοδοσιάδη.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου